اردبیل/

بهره بانکی 22 درصد سم مهلک برای بخش خصوصی است

رئیس اتاق بازرگانی،‌ صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل گفت: پرداخت تسهیلات با بهره 22 درصد سم مهلک برای فعالیت بخش خصوصی است و ما هیچ وقت با این بهره بالا نمی‌توانیم رونق اقتصادی و تولیدی را شاهد باشیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ حسین پیرمؤذن در مراسم تجلیل از واحدهای تولیدی،‌ صنعتی و معدنی برتر استان اردبیل در گرامیداشت روز صنعت و معدن در اتاق بازرگانی اردبیل اظهار داشت: فعالان این بخش به عنوان فعالان جبهه نامنظم جنگ اقتصادی همواره مطالبات به حقی دارند که اگر جامع عمل بپوشد تحقق اقتصاد مقاومتی به راحتی انجام می‌شود.

وی به تلاش دولت یازدهم برای ابطال بخشنامه‌های بی‌ثمر و بی‌فایده دولت گذشته اشاره کرد و افزود: 35 مورد بخشنامه تاکنون که در سال‌های گذشته مانعی در مسیر تولید ایجاد کرده بودند، ابطال شده چرا که رویکرد دولت تدبیر و امید حمایت همه‌جانبه از بخش تولید و اقتصاد است.

رئیس اتاق بازرگانی،‌ صنایع و معادن و کشاورزی استان همچنین تصریح کرد: ‌ما در استان اردبیل نیز در قالب جلسات شورای گفت‌و گوی دولت و بخش خصوصی و کمیته حمایت قضایی پیگیری‌‌ها و هدف‌گذاری‌هایمان را انجام می‌دهیم و در سایه جدیت و تلاشی که در انجام امور و کارهای محوله داشتیم اتاق اردبیل در بین استان‌های شمالغرب کشور در جایگاه برتر و ممتاز قرار گرفته است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، بهره ، بانکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.