برپایی ایستگاه حامی یابی در دامغان

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) دامغان گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان ایستگاه حامی یابی در بخش اکرام ، درمان ، طرح های شفاء و محسنین در جاده سلامت شهرستان دامغان برپا شد.

محمد قوسی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) دامغان  با همکاری واحدهای اکرام ، درمان و خودکفایی در شبهای ماه مبارک رمضان اقدام به برپایی ایسگاه حامی یابی نموده است افزود : این ایستگاه های حامی یابی در بخش اکرام ، درمان ، طرح های شفاء ، محسنین و عرضه و فروش محصولات غذایی مددجویان در ایام ماه مبارک رمضان در جاده سلامت شهرستان دامغان برپا میباشد.

 مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) دامغان هدف از برپایی ایستگاه حامی یابی را اشاعه و ترویج فرهنگ نوع دوستی و نیز کمک به نیازمندان برشمرد و گفت: جذب حامی برای افراد نیاز مند در بخش ایتام و اکرام ، بیماران صعب العلاج و محسنین از دیگر اهداف برپایی ایستگاه حامی یابی در دامغان می‌باشد.

قوسی با اشاره به اینکه در کنار ایستگاه حامی یابی سعی شده است مردم با  دست آورد های تولیدی مددجویان در بخش مواد غذایی بیشتر آشنا شوند افزود: تا کنون در بخش تولید و عرضه محصولات خودکفایی مددجویان گام های مثبتی برداشته شده است .

وی تصریح کرد : نمایش اسلاید پیام های اخلاقی ، مذهبی و خانوادگی ، نمایش انیمیشن ، فال حافظ و نیز ارائه فرم حامی یابی به بازدیده کنندگان از برنامه های جانبی ایستگاه حامی یابی میباشد.

لازم به ذکر است ایستگاه حامی یابی دامغان از اول ماه مبارک رمضان تا پایان ماه مبارک رمضان هر شب از ساعت 21:45 لغایت 00:30 بامداد در محل جاده سلامت شهرستان دامغان پذیرایی مردم و نیز خیرین دامغانی می باشد.
برچسب ها: ایستگاه ، برپا ، دامغان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار