یزد/ مدیرکل راه آهن یزد:

مشکلات فنی قطارهای مسافربری یزد برطرف شد

محمد دهقان پور با بیان اینکه نمی توان مشکلات ایجاد شده در یک یا دو قطار را به ناوگان ریلی نسبت داد، اظهار داشت: در یزد دو قطار سریع السیر داریم که یکی از آنها دچار نقص فنی شده بود

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز یزد


وی افزود: از هفته قبل این مشکل برطرف شده و هم اکنون در این بخش مشکلی گزارش نشده ولی با این حال تمام تلاش ما جلوگیری از وقوع مشکلات برای مسافران است.

این مسوول خاطرنشان کرد: گاهی وقوع مشکل فنی از دست ما خارج بوده و ناخواسته پیش می آید و باید از مسافران عذرخواهی کرده و مشکل را تا رفع کامل به منظور تامین امنیت مسافران پیگیری کنیم.

دهقان پور با بیان اینکه که همیشه حق را به مسافر داده ایم، افزود: خوشبختانه تاکنون شکایتی از کارکنان نداشته ایم ولی در صورت مشاهده بی احترامی از سوی مهمانداران و کارکنان قطار به ما منعکس کنندبا جدیت پیگیری می کنیم.

وی درباره تهویه نامناسب برخی قطارها نیز گفت: مسلما اگر قطاری دچار نقص فنی شود علاوه بر حرکت بر سامانه تهویه نیز تاثیر می گذارد ولی تاکنون در این بخش غیر از قطار سریع السیر که آن هم نقصش برطرف شده در سایر قطارها مشکلی نداشته ایم.

این مسوول با تاکید بر لزوم پایبندی به قانون خاطرنشان کرد: در خصوص بازگشت هزینه ها در صورت تاخیر و مشکل در قطارها تمام توضیحات و قوانین پشت بلیط ها آمده ولی در صورت تاخیر یک ساعته ،50درصد هزینه به مسافر برگردانده می شود.

مدیرکل راه آهن یزد با اشاره به تلاش برای ارائه بهترین خدمات تاکید کرد: عذرخواهی از مسافران بدلیل وقوع برخی مشکلات را وظیفه خود و کارکنان راه آهن می دانیم ولی باز هم تاکید می کنم در وقوع مشکلات فنی ما دخیل نیستیم.

  آغاز فصل گرم تابستان و شروع مسافرت و در عین حال شروع ماه مبارک رمضان، مردم را به استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی مناسب و دارای امکانات مناسب ترغیب کرده است.

آنچه باعث رنجش خانواده ها و بویژه کودکان و اساتید و دانشجویان به عنوان بیشترین استفاده کنندگان از این وسایل شده برخی نقص های فنی و تاخیرهااست که امیدواریم هرچه سریع تر برطرف شود/س
برچسب ها: مشکلات ، شرکت ، رجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.