ابراهیمی: بازی هر کدام از 4 تیم در مرحله نیمه نهایی می‌تواند یک فینال باشد

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: مرحله نیمه نهایی جام جهانی به صعود تیم‌های اروپایی و آمریکایی ختم شد و بازی هر کدام از این تیم‌ها در مرحله نیمه نهایی می‌تواند یک فینال باشد.

ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره ارزیابی‌اش از عملکرد 4 تیم در مرحله یک چهارم نهایی افزود: 2 تیم اروپایی و 2 تیم آمریکایی با توجه به عملکرد خوبشان در مسابقات جام جهانی 2014 برزیل هر کدام به تنهایی می‌توانند در این دیدارها یک فینالیست باشند.

وی درباره ارزیابی‌اش از بازی برزیل مقابل آلمان افزود: تیم آلمان فوتبالی کلاسیک دارد و تاکتیک این تیم در طول بازی تغییر نمی‌کند و بازیکنان آلمان با عملکرد مناسب‌شان می‌توانند نتیجه را به نفع خود تمام کنند. تیم آلمان با بازیکنان با تجربه خود توانسته در بیشتر ادوار بازی‌های جام جهانی حضور پیدا کند. تیم برزیل نیز تیمی است منسجم و بازیکنان خلاق خود می‌تواند برنده این دیدار باشد. ولی نیمار بازیکن این تیم می‌توانست تاثیر بسیار زیادی را در این دیدارها داشته باشد.

وی در ادامه بیان کرد: براین اساس بازی برزیل-آلمان یک فینال است و هر کدام می‌تواند برنده از زمین بیرون بیایند ولی تیمی موفق است که از تجربه و تاکتیک خوبی در این بازی استفاده کند.

وی درباره ارزیابی‌اش از بازی آرژانتین-هلند نیز افزود: تیم آرژانتین با توجه به بازیکنان خوبی که دارد تا به اینجا آن انتظاری که می‌رفت خوب عمل نکرد و می‌توانست بهتر از این در بازی‌هاعمل کند. تیم ملی هلند نیز فوتبالی کلاسیک دارد و در طول بازی تاکتیک خود راتغییر نمی‌دهد و تا به اینجا نتایج خوبی را کسب کرده است. بر این اساس هر تیمی که تاکتیکی‌تر عمل کند می‌تواند برنده از زمین بیرون آید.

وی در ادامه تصریح کرد: از تیم‌های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی به احتمال زیاد در پایان بازی‌ها یک تیم اروپایی و یک تیم آمریکایی به فینال می‌رسند.

انتهای‌پیام/   

برچسب ها: بازی ، فینال ، ابراهیمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار