در ماه رمضان "باران" در شبكه دو می‌بارد!

برنامه «باران» با محوریت طرح سؤالات مسابقه 1448 و معرفی خانواده‌های حافظ قرآنی، لحظات معنوی و عرفانی را قبل از اذان ظهر فراهم می‌آورد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبكه دو، محمد رفعتی با اعلام این خبر گفت: مسابقه پیامكی 1448 در سال جاری برخلاف سالهای گذشته كه به موضوع تفسیری یكی از سور قرآنی می پرداخت، امسال بر اساس موضوعاتی همچون الگوشناسی، قرآن باوری، دشواری های زندگی، دشمن شناسی، رفتارهای فردی، رفتارهای اجتماعی و رفتارهای اقتصادی كه همگی زیرمجموعه سبك زندگی هستند، سؤالاتی را از سور مختلف قرآن طرح كرده و هر روز به یكی از این موارد می‌پردازد.

كارگردان این برنامه خاطرنشان كرد: بخش دیگری از برنامه معرفی خانواده های حافظ قرآن است كه اكثر آنها را نوجوانان تشكیل میدهند. در این بخش درخصوص همان آیه ای كه سؤال برنامه آن روز را تشكی می دهد از بچه ها سؤالاتی پرسیده می‌شود.

كارگردان این برنامه كه تهیه كنندگی برنامه «راه آرامش» را هم بر عهده دارد، افزود: كارشناسانی كه در این برنامه به مدت 5 دقیقه حضور دارند و پیرامون حفظ قرآن، نكات مهمی را به خانواده ها متذكر می شوند خانم اسلامی و آقای عباسی هستند كه در روزهای مربوط به كارشناس خانم، عترت افشار اجرای برنامه را به عهده دارد و در روزهای مربوط به آقای عباسی، سیدعلیرضا مرتضوی مجری برنامه هستند.

رفعتی ابراز داشت: در بخش پایانی برنامه هم قاری قرآن، همان آیه ای را كه موضوع سؤال آن روز مسابقه 1448 بوده را تلاوت می كند و بدین ترتیب با مخاطبان همراه لحظات معنوی اذان ظهر خواهیم شد. 

علاقه مندان جهت شركت در مسابقه پیامكی 1448 می توانند هر روز جواب گزینه صحیح را به شماره پیامك 300001448 ارسال كنند.

«باران» كاری از گروه معارف اسلامی است كه حسن سرپرست تهیه كننده آن و محمد رفعتی كارگردانی آن را به عهده دارند. این برنامه هر روز ساعت 12:40 به مدت 25 دقیقه به روی آنتن شبكه دو می‌رود.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار