فرماندار تهران:

جیره بندی آب به همکاری مردم بستگی دارد

فرماندار تهران با تاکید براینکه جیره بندی آب در پایتخت به همکاری مردم بستگی دارد، گفت: همکاری خوب مردم در مدیریت مصرف آب سبب خواهد شد بدون اعمال جیره بندی در مصرف آب تابستان را پشت سر بگذاریم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران عیسی فرهادی گفت: گزارشی از فعالیت های شرکت آب و فاضلاب استان تهران در این جلسه ارائه شد و کمبود آبی که در شهر تهران است مورد تاکید قرار گرفت.

وی با بیان این مطلب که تمام تلاش بر این است که آب در شهر تهران جیره بندی نشود عنوان کرد: تنها راه این است که شهروندان در مصرف بهینه آب همکاری کنند و از اسراف جلوگیری نمایند.

فرهادی از شهروندان تهران خواست از مصارف غیر ضرور آب جلوگیری کنند تا بتوانیم وضعیت موجود را مدیریت کرده و بدون لحاظ کردن جیره بندی سال را به پایان برسانیم.

وی خواستار فعال تر شدن شورای برنامه ریزی شهرستان تهران شد و افزود: انجام دوکار شاملˈبرنامه ریزی و تخصیص اعتبارˈ و ˈکنترل پیشرفت های فیزیکی پروژه هایی که قبلا به تصویب رسیده استˈ در دستور کار شورای برنامه ریزی شهرستان تهران قرار دارد.

فرماندار تهران اظهار کرد: مقرر شد جابجایی اعتبار برای دستگاه های اجرایی شهرستان تهران باید به تصویب جلسه رسیده و همچنین تخصیص اعتبار موردنیاز دستگاهها در شورای برنامه ریزی انجام شود.

فرهادی عنوان کرد: درادامه این جلسه در بخش برنامه های شهرداری تهران گزارش برنامه های پنج ساله دوم شهرداری ارائه شد که براساس آن مشخص شد این شهرداری در پنج ساله دوم چه برنامه هایی در سطح شهر بویژه در بخش حمل و نقل عمومی و در بخش مترو اجرا خواهد کرد.

فرماندار تهران گفت: مقررشد در جلسه بعدی شورا این برنامه مفصل تر مورد رسیدگی قرار گرفته و نکات مبهم آن برطرف شود.

فرهادی عنوان کرد: نکات زیست محیطی در این جلسه مطرح و مقرر شد پیگیری های لازم انجام شود و سایر برنامه ها و مکاتباتی که با شورای برنامه ریزی باید توسط دبیرخانه رسیدگی شود مورد تاکید قرارگرفت.
برچسب ها: فرماندار ، تهران ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار