قاضی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران

افزایش 25 درصدی سرویس مدارس در سال آینده / والدین نگران کمبود سرویس نباشند

معاون برنامه ریزی سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از افزایش نرخ 25 درصدی سرویس‌ مدارس در سال آینده خبر داد.

قاضی معاون برنامه ریزی سازمان تاکسیرانی شهر تهران در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: البته این مصوبه هنوز به تصویب شورای شهر نرسیده است ، ولی این قیمت متوسط پیشنهاد تاکسیرانی و آموزش و پرورش شهر تهران است.

وی افزود: پیش بینی شده که در سال 93 تعداد بیشتری از تاکسی‌ها به عنوان سرویس مدارس در خدمت شهروندان باشند تاکنون جلسات متعددی در مورد نحوه خدمات رسانی تاکسی ها به عنوان سرویس مدرسه درسال 93 برگزار شده و در تلاش هستیم که تا پیش از مهرماه هماهنگی های لازم با مدارس و والدین برای خدمات رسانی هرچه بهتر سرویس مدارس صورت گیرد.

قاضی در ادامه افزود: در مجموع بیش از 16هزار خودرو به عنوان سرویس مدرسه در شهر تهران درحال فعالیت هستند که درسال 92 حدود 7هزار تاکسی شهر تهران مسئولیت جا به جایی دانش آموزان را برعهده گرفته و پیش بینی می شود امسال تعداد تاکسیهای فعال در این بخش افزایش پیدا کند.

وی تصریح کرد: تمامی تاکسی‌هایی که درسال گذشته به عنوان سرویس مدرسه فعالیت کردند از بیمه سرنشین و معاینه فنی برخوردار بودند و رانندگان این خودروها نیز ضمن سپری کردن دوره‌های آموزشی ویژه ،‌ مورد تایید قرار گرفته بودند و چنانچه صلاحیت تمامی این رانندگان از نظرعدم اعتیاد، حسن رفتار، عدم سوء سابقه و ... مورد بررسی و تایید قرار داشت مجوز سرویس مدارس را دریافت کنند.

معاون برنامه ریزی سازمان تاکسیرانی شهر تهران خاطر نشان کرد: درسال 92 نسبت به سال قبل از آن شاهد افزایش 25 درصدی سطح پوشش تاکسیرانی برسرویس مدارس بودیم که تمامی رانندگان تاکسی‌های فعال دراین حوزه ضمن گذراندن دوره‌های آموزشی کارنامه هوشمند را دریافت کردند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تمام رانندگان تاکسی باید کارنامه هوشمند را دریافت کنند و در ساعاتی که سرویس مدارس هستند به فعالیت خود ادامه دهند.

انتهای پیام/
برچسب ها: جلسات ، والدین ، تاکسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار