سردار ذوالفقاري خبر داد:

افتتاح طرح مانيتورينگ تا پايان سال

سردار ذوالفقاري از افتتاح طرح ملي مانيتورينگ تا پايان سال در ساختمان جديد مرزباني خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار ذوالفقاري در مراسم توديع و معارفه فرمانده جديد مرزباني به ارائه گزارشي از عملكرد فرماندهي مرزباني پرداخت و اظهار داشت : در مدت 4 سال و 7 ماهي كه در اين سمت قرار گرفتم با تمام سختي‌ها و زحمات سعي شد كه با حداقل هزينه‌ها اهداف فرماندهي در مرزباني محقق شود که قضاوت اين امر به دست فرماندهان و ناظرين است .
 
وي افزود: اگر صبر و حوصله همكاران نبود قطعا ما نمي‌توانستيم به پيشرفتي در اين زمينه د ست يابيم.
 
ذوالفقاري با اشاره به ايجاد بيش از 800 باب ساختمان براي مرزباني و بيش از 1000 كيلومتر زيرساخت‌هاي جاده‌‌اي گفت تا پايان سال تمام جاده‌هاي مرزي به جزء جاده هاي خراسان شمالي به اتمام خواهد رسيد.
 
وي در مورد افتتاح طرح مانيتورينگ افزود: كه اين طرح ملي تا پايان امسال و با افتتاح ساختمان جديد مرزباني به اتمام خواهد رسيد.
 
فرمانده سابق مرزباني با بيان اينکه با كمك مهندسين داخلي تا 80 درصد از سيستم‌هاي راداري و اپتيكي انجام شده  گفت: با افتتاح 20 پايگاه در بخش اطلاعات و عمليات پيشرفت چشمگيري داشته‌ايم.
 
سردار ذوالفقاري تصريح کرد: در بخش بهداشت و درمان با هماهنگي‌ رييس كل بهداري ناجا در دورافتاده‌ترين نقاط مرزي درمانگاه‌هايي ايجاد شده است.
 
وي در پايان با آرزوي توفيق براي سردار رضايي گفت : تمام افتخار خود را پوشيدن و به تن داشتن لباس ناجا و بهترين دوران خدمت خود را در كنار سربازان مرزباني مي دانم.
 
ذوالفقاري تصريح كرد: عمده مسائل مرزي با كشورهاي عراق و افغانستان تا 70 درصد حل شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار