عبدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

کاهش ساعت کار اداری در ماه رمضان مستلزم اصلاح قانون خدمات کشوری است

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس کاهش ساعت کار اداری در ماه مبارک رمضان را مستلزم اصلاح قانون خدمات کشوری دانست و گفت: کاهش ساعت کار اداری در ماه مبارک رمضان بدون کسب نظر مجلس و اصلاح قانون، منع و پیگرد قانونی دارد.

ایرج عبدی نماینده مردم خرم‌آباد و سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، درباره طرح برخی نمایندگان مبنی بر تغییر ساعت کاری در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: بر اساس قانون خدمات کشوری، ساعت کار اداری در طول یک هفته 44 ساعت تعیین شده و کاهش این میزان مستلزم نظر مجلس و اصلاح قانون است.

وی ادامه داد: بر این اساس اقدام دولت بدون کسب نظر مجلس منع و پیگرد قانونی دارد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر اینکه اقدام دولت در راستای توجه به بحث قانون ارزیابی می‌شود، گفت: کاهش ساعت کار اداری ماه مبارک رمضان در دولت‌های قبلی تخلف قانونی بوده است.

گفتنی است؛ در حاشیه جلسه علنی روز یکشنبه هفته جاری(14 تیرماه) مجلس شورای اسلامی، نماینده مردم تهران از تهیه و تدوین طرح دو فوریتی تغییر ساعت کاری در ماه مبارک رمضان خبر داد که بر اساس آن به دولت اجازه داده می‌شود در ماه مبارک رمضان، ساعت کاری را از 44 به 34 ساعت در هفته کاهش دهد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار