پنجعلی: احتمالا فینال بین آرژانتین و برزیل باشد

سرپرست تیم پرسپولیس گفت: احتمال می‌دهم 2 تیم آرژانتین و برزیل بازی فینال را برگزار کنند.

پنجعلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: نیمار بازیکن کلیدی تیم برزیل بود اما برزیل مهد فوتبال است و جلوی آلمان آنچه ما تفکر می‌کنیم اتفاق نمی‌افتد بازی نزدیکی بین این 2 تیم است.

سرپرست تیم پرسپولیس گفت: فوتبال آلمان تغییر کرده و هم‌اکنون تلفیقی از قدرت بدنی تاکتیک و خلاقیت فردی در این تیم دیده می‌شود. در زمان‌های گذشته آلمان منظم بازی می‌کرد و بازی ماشینی داشت.

وی تصریح کرد: برزیل بازیکنانی دارد که فقط بر روی خلاقیت فردی تکیه کرده جای تاکتیک در این تیم خالی است اما همی خلاقیت فردی بازیکنان برزیل باعث شده که بیشترین لژیونر را در جهان داشته باشد بازی این 2تیم بسیار نزدیک و زیبا می‌شود.

سرپرست تیم پرسپولیس گفت: آرژانتین را تیم کاملی ندیدم اما بخاطر نزدیکی کشور آرژانتین به برزیل از نظر تماشاگران بجز برزیل حمایت و انگیزه بیشتری را دارند مسی هم بازیکنی است که می‌تواند نتیجه را عوض کند و بازیکنان دیگر هم به وی کمک می‌کنند آرژانتین دفاع تیمی خوبی را داد.

وی در مورد تیم هلند بیان کرد: هلند یک مدعی در این جام است من احتمال می‌دهم بازی هلند و آرژانتین به پنالتی بکشد و پنالتی هم شانس است اما احتمال می‌دهم 2 تیم آرژانتین و برزیل بازی فینال را برگزار کنند.

پنجعلی درمورد وضعیت باشگاه پرسپولیس اذعان داشت: طی امروز و فردا قرار است برای ثبت قرارداد بازیکنان و کادر فنی به سازمان لیگ برویم اما هنوز با هیچ بازیکنی در سازمان لیگ ثبت قرارداد نکرده‌ایم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بازی‌های دوستانه ما زمانی برگزار می‌شود که ما بدنسازی انجام می‌دهیم و نمی‌توانیم هیچ ارزیابی بر روی بازیکنان داشته باشیم تیم ما دنبال نتیجه نبود. بخاطر اینکه بازیکنان ما در کنار هم بازی نکرده‌اند سعی ما بر این است که بازی‌های دوستانه زیادی را در ایران و اردوی ترکیه انجام دهیم تا کادر فنی بتواند بازیکنان اصلی خود را بشناسد.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: پنجعلی ، فینال ، آرژانتین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۳:۰۹ ۱۷ تير ۱۳۹۳
آر‍‍‍‍‍ژانتین قهرمانه جام جهانی 2014 میشه. جالب اینجاست قهرمانه جام جهانی 2014 فقط 1 گل تونسته به ایران بزنه اونم تو دقیقه
91
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۳:۰۵ ۱۷ تير ۱۳۹۳
آر‍زانتین قهرمانه
وجالب اینجاست که قهرمان جام جهانی 2014 به ایران فقط یک گل زده اونم تو وقت
Iran (Islamic Republic of)
تقوی
۰۹:۴۱ ۱۷ تير ۱۳۹۳
چرااز بازی های دوستانه کم گفتید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۱۴ ۱۶ تير ۱۳۹۳
نه بابا
Iran (Islamic Republic of)
محمور
۱۸:۴۶ ۱۶ تير ۱۳۹۳
آلمان قهرمانه
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا
۱۵:۱۷ ۱۶ تير ۱۳۹۳
قهرماني براي هلند
Iran (Islamic Republic of)
حسني
۱۵:۱۶ ۱۶ تير ۱۳۹۳
آلمان برنده است
Iran (Islamic Republic of)
الناز
۱۵:۱۶ ۱۶ تير ۱۳۹۳
آلمان قهرمان ميشه
آخرین اخبار