کارشناس فوتبال کشورمان گفت: آلمان از نظم و انضباط خاصی برخوردار است و توانایی شکست دادن برزیل را دارد.

رسول کربکندی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت: آلمان در این چندساله یک مسیر رو به جلویی را در فوتبال طی کرده است و یک تیم با انضباطی است که در دفاع و حمله خوب عمل می‌کند از این رو می تواند برزیل را شکست دهد.
 
 وی در خصوص  تیم برزیل بیان کرد: برزیل دیگر مثل گذشته نیست و بازیکنان خلاق کمتر دارد و بیشتر به تک مهاجم مطرح خودش متکی است.
 
کربکندی در خصوص حضور نداشتن نیمار در این بازی گفت: نبود نیمار از یک نظر می تواند عیب باشد و از نظر دیگر حسن به شمار می آید. حسن نبودنش در این است که سایر بازیکنان با هماهنگی  و نظم بیشتری بازی می‌کنند و توپ را بهتر بین هم تقسیم می‌کنند و عیب حضور نداشتن نیمار در این است که یک بازیکن تاثیر‌گذار بود و هم چنین نبود مدافع شان نیز خیلی بیشتر می تواند تاثیر گذار باشد ولی در کل قابل پیش بینی نیست.
 
وی در مورد پیش بینی بازی آلمان و برزیل گفت: با توجه به اینکه برزیل میزبان است و حضور تماشاگران برزیل به بازیکنان روحیه می دهد این بازی به وقت اضافه کشیده می‌شود وا گر بخواهیم روی کاغذ در خصوص این دو تیم اظهار نظر کنیم آلمان بهتر از برزیل حاضر می شود ولی در کل اتفاقات فوتبال قابل پیش بینی نیستند.
 
کارشناس فوتبال درباره بازی هلند و آرژانتین اظهار داشت: هلند در میان تیم‌های ریشه دار و قدرتمندی خوب بازی  کرد هر دو تیم از تیم‌های پر تلاش و قدرتمند به حساب می‌‍آیند و یک تعادل پر قوا بین این دو تیم وجود دارد.
 
وی ادامه داد: هلند رو به جلو خوب حرکت می‌کند و آرژانتین اگر مسی را برای یک لحظه آزاد بگذارد می‌تواند نتیجه را تغییر دهد بازی هلند و آرژانتین به مراتب می‌تواند بهتر از بازی آلمان و برزیل باشد و فکر می‌کنم در این بازی صحنه‌‌های زیباتری را شاهد باشیم.

کربکندی نتیجه بازی هلند و آرژانتین را این چنین پیش‌بینی کرد: این بازی اصلا قابل پیش‌بینی نیست ولی من شانس آرژانتین را بیشتر می‌بینم.

وی در خصوص قهرمان جام جهانی بیان کرد: پیش‌بینی جام جهانی 2014 برزیل، سخت است ولی یکی از تیم‌های  آلمان یا آرژانتین می‌توانند قهرمان جام جهانی شوند.
 
*در قرارداد با کی‌روش اختیارات فدراسیون باید بیشتر شود

رسول کربکندی در خصوص پیشنهاد پنج میلیاردی فدراسیون فوتبال به کارلوس کی‌روش گفت: با توجه به رقم قراردادهای بازیکنان تیم ملی پیشنهاد پنج میلیاردی به کی‌روش رقم بالایی نیست و به نظر من تا قبل از جام ملت‌های آسیا کی‌روش بهتر از بقیه می‌تواند به ما کمک کند.

وی در خصوص این پیشنهاد اذعان داشت: فدراسیون باید اختیاراتش را بیشتر کند، حقوق و شرایط فدراسیون کشور ما نیز باید لحاظ شود و تنها گفته و خواسته‌های کی‌روش نباشد.

کربکندی در پایان در خصوص پیشنهاد کفاشیان به کی‌روش با توجه به نتیجه تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 برزیل خاطرنشان کرد: مشکل ما با کی‌روش نیست بلکه با ضعف فوتبال است؛ فوتبال ما به مراتب نسبت به گذشته ضعیف‌تر شده است ولی کی‌روش تیم را قانونمندتر کرد و در طرح و برنامه‌ای که در 2 بازی اول داشت نظم و انظباط بیشتری در تیم ما مشهود بود. به نظر من کی‌روش به عنوان سرمربی خارجی می‌تواند گزینه خوبی باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار