دانشنامه اقتصادی/

آشنایی با برند " ارگانیک" ایران

واحدهای تولیدی دارای فرایند بسته بندی محصولات ارگانیک می توانند پس از دریافت مجوز بکار گیری برند ارگانیک ایران، محصولات خود را با این برند بازاریابی نمایند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران برند ارگانیک ایران در تاریخ نوزدهم اردیبهت 1390 توسط سازمان های بین المللی و مقامات کشور از قبیل فدراسیون بین المللی کشاورزی ارگانیک ، موسسه بین المللی تحقیقات ارگانیک ، ریاست سازمان توسعه تجارت ایران، ریاست اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، ریاست سازمان حفظ نباتات، معاونت امور تولیدات گیاهی وزارت جهاد کشاورزی و ریاست میادین میوه تره بار شهرداری تهران رونمایی گردید.

بعد ار چند سال از فعالیت این برند زمینه مناسب را برای بازاریابی محصولات ارگانیک رو به افزایش است و ارگانیک کاران می توانند با اتکا به این برند توسعه محصول خود را تضمین کنند .

واحدهای تولیدی که موفق به دریافت مجوز بکارگیری برند ارگانیک ایران بر روی محصول خود می شوند در پایین برند ارگانیک ایران شناسه کالای 18 رقمی را درج می نمایند که این کد بیانگر محل تولید، نوع استاندارد ارگانیک، نوع محصول، سال صدور گواهی ، شماره گواهی صادر شده در استان و.... می باشد.

واحدهای تولیدی دارای فرایند بسته بندی محصولات ارگانیک می توانند پس از دریافت مجوز بکار گیری برند ارگانیک ایران، محصولات خود را با این برند بازاریابی نمایند.

انجمن ارگانیک ایران راهنمای دریافت مجوز بکارگیری برند ارگانیک ایران را برهمین اساس مصوب نموده است علاقمندان می توانند برای اطلاعات بیشتر به سایت خانه ارگانیگ ایران مراجعه و با مراحل تهیه محصول ارگانیک آشنا شوند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار