بازيگر نقش ليلا در سريال "تا ثريا":

يكي از ويژگي هاي سريال "تا ثريا" مخالفت با قهرمان پروري است

نسرين نصرتي بازيگر نقش ليلا در مجموعه تلويزيوني "تا ثريا" معتقد است مخالفت با قهرمان پروري بعنوان يكي از ويژگي هاي "تا ثريا" به تصوير كشيدن تلاش هاي يك زن در راستاي تامين خانواده خود و ترسيم نقش زنان و مادران در جامعه و خانواده از نقاط قوت اين مجموعه است.

نسرين نصرتي بازيگر سريال "تاثريا" در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: هدف از نگارش سعيد نعمت الله يك بعدي بودن كاراكتر ليلا بود كه اين شخصيت در مواجهه با يك سري از اتفاقات روزمره تعليق در ذهن مخاطب را دامن مي‌زند.
وي در ادامه افزود: كاراكتر ليلا با تمام عملكردها و ديالوگ هايش را دوست دارم چون احساس مي‌كنم ليلا شخصيتي پيچيده با لايه هاي دروني متفاوتي دارد كه همين موضوع نوعي تعليق در اين شخصيت به وجود مي‌آورد كه مخاطب با آن درگير شده و حتي به نوعي همذات پنداري مي‌كند.
نصرتي كه به عنوان كانديداي نقش مكمل زن در تله فيلم "در آغاز يك روز" به كارگرداني بهرام توكلي در نخستين جشنواره توليدات تلويزيوني جام جم حضور داشت، بيان كرد: ليلا با وجود اينكه سال ها است در كنار همسرش روزگار سپري مي‌كند، اما هنوز نتوانسته آن طور كه بايد و شايد با روحيات همسر خود (آقا رضا) آشنا شود و حتي نمي‌داند كه رضا در تامين مخارج زندگي چه مي‌كند و پنهان كاري همسر ليلا او را وارد ماجراهايي مي‌كند كه خود زمينه بروز سوء تفاهماتي در زندگي آن ها مي‌شود.
وي كه بازي در سريال هاي چون "روشنايي هاي شهر" مسعود كرامتي، "خداوند عشق را آفريد" مسعود شاه محمدي"، "كارآگاهان" حميد لبخنده، "سي امين روز" جواد افشار و "معصومه" محسن يوسفي را در كارنامه هنري خود به ثبت رسانده، افزود: سيروس مقدم شخصيتي متبحر، خلاق و آرمان گرا است كه هميشه سعي مي‌كند با دور كردن تشنجات و ايجاد آرامش عوامل را در توليد يك اثر كيفي ياري رساند. بنابراين يكي از آرزوهايم كاركردن با سيروس مقدم بوده و دوست دارم با اين كارگردان در زمينه بازيگري همكاري مجدد داشته باشم.
بازيگر فيلم سينمايي "زخم شانه حوا" به كارگرداني "حسين قناعت" پيرامون ويژگي هاي سريال "تا ثريا" گفت: يكي از مهمترين ويژگي هاي اين سريال مخالفت با قهرمان پروري است كه هيچ يك از شخصيت ها در اين مجموعه قهرمان نيستند. بنابراين سريال "تا ثريا" با مضمون اجتماعي در ارتباط با مشكلات اقتصادي كه در جامعه افراد با آن دست و پنجه نرم مي‌كنند ساخته شده است.
اين بازيگر در پايان در پاسخ به سوال اينكه چه معيارهايي براي نپذيرفتن يك نقش داريد، افزود: من بازيگري هستم كه در زمينه تئاتر فعاليت دارم و تنها معيارم در ارتباط با پذيرفتن يك نقش در سريال نوع كارگرداني و كارگردان است./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.