جنگ با فرهنگ ایرانی-اسلامی به سبک هالیوود؛

اهداف پشت‌پرده سرمایه‌داران صهیونیستی آمریکایی در قالب سینما/ نمایش جنگ تشیع و تسنن با تحریف واقعیت‌های دین در لایه‌های پنهان فیلم ضد ایرانی + فیلم

در ادامه فیلم‌های ضد ایرانی هالیوود این‌بار نوبت به فیلم "طبیب" رسید تا قبل از اکران آن در آمریکا، گیشه سینماهای اروپا را وارد جنگ نرم علیه ایران کند.

به گزارش گروه چندرسانه‌ای باشگاه خبرنگاران، در ادامه فیلم‌های ضد ایرانی هالیوود این‌بار نوبت به فیلم "طبیب" رسید تا قبل از اکران آن در آمریکا، گیشه سینماهای اروپا را وارد جنگ نرم علیه ایران کند.

فیلمی که محتوای آن به دوره "ابن‌سینا" اسوه پزشکی ایران برمی‌گردد که با تحریف تاریخ و واقعیت‌های دین، جنگ تشیع و تسنن را در لایه‌های پنهان این فیلم می‌توان مشاهده کرد.

ایران‌هراسی، اسلام‌ستیزی، تحریف تاریخ و دین و بی‌فرهنگ جلوه دادن ملت بزرگ ایران که منشا بزرگ‌ترین تحولات فرهنگی بشریت است تنها مواردی از جنگ نرمی است که در فیلم‌های هالیوودی ضد ایرانی به کلیشه تبدیل شده است.

فیلم زندگی "ابن‌سینا" یکی از ده‌ها فیلم ضد ایرانی است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ساخته شده و بسیاری از منتقدان هم به بی‌اساسی و مضحک بودن محتوای این فیلم اشاره کرده‌اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Germany
غلام
۰۱:۴۸ ۱۹ تير ۱۳۹۳
آب در هاونگ می کوبند ....اراده خدا چیز دیگری است
Iran (Islamic Republic of)
saeed
۲۱:۵۷ ۱۸ تير ۱۳۹۳
من این فیلم رو نگاه کردم. خیلی بی معنی و بی اساسه. کلا مزخرف محضه. نمی دونم این خارجی ها واقعا منبع فیلم هاشون رو از کجا میارن. خوب بخوای دروغ هم سرهم کنی باید یه چیزاییش درست باشه یا نه؟!! این که کلا دروغه!
سوالی که من دارماینه که ما برای مبارزه با این نوع فیلم ها چیکار می کنیم؟ یه فیلم در کلاس جهانی می سازیم؟ یه بحث علمی-تاریخی جهانی راه میندازیم؟ واقعا ما چیکار می کنیم؟ بیشتر اینکه خارجی ها به این نوع جنگ رو آوردن اینه که ما تو این زمینه هیچ کاری نکردیم. وقتی تو هشت سال دفاع مقدس حمله کردن عین شیر جلوشون وایستادیم ولی موقعی که با این فیلم ها حمله کردن هیچ جوابی ندیدن. این باعث شده که اینطوری بیشتر جلو بیان.
Iran (Islamic Republic of)
ارش
۲۱:۴۱ ۱۸ تير ۱۳۹۳
فکرمی کنم باید هرجه سریع تر به ساخت فیلم هایی با کیفیت روز دنیا برای تمام کشور های دنیا در زمینه ی تمام دوره های تاریخی بسازیم فیلم هایی که با فروششان در سرتا سردنیا سودهی هم بکنند
آخرین اخبار