دیگر صدایی از "پینوکیو" در نخواهد آمد

پرسی جونز صداپیشه "پینوکیو" در سن 87 سالگی از دنیا رفت.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران و به نقل از "راپ"؛ پرسی جونز سال 1940 صداپیشگی عروسک چوبی کمپانی دیزنی را بر عهده داشت در سن 87 سالگی از دنیا رفت صداپیشه عروسک چوبی کمپانی دیزنی که به اعتقاد خیلی از منتقدان بهترین کار او در عرضه سینما به شمار می‌رفت. براساس گزارش پزشکی قانونی شهر "لس آنجلس"، جسد پرسی جونز را در خانه‌اش در "نورتریج، کالیف" پیدا کردند. گفته می‌شود که روز دوشنبه یکی از اقوام این مرد اون را در خانه‌اش پیدا کرده‌ است.

کالبد شکافی قرار است روز چهارشنبه یا پنج شنبه انجام شونده دفتر پزشکی قانونی در مصاحبه‌ای با "راپ" گفته است که به نظر عامل مشکوکی در مرگ او دخیل نبوده و او به مرگ طبیعی فوت کرده است.
 
پرسی جونز برای اولین بار کارهنری خودش را با نام "دیکی جونز" شروع کرد 10 سالش بود که از سوی کمپانی "والت دیزنی" برای کارصداپیشگی "پینوکیو" استخدام شد. او در دوران کودکی‌اش بیش از 40 فیلم را صداپیشگی کرد. او که در فیلم‌هایی چون "استلادالاس"، "میله عجیب"، "دانیل بون" داشته است متولد 25 فوریه 1927 است و در دهه‌ی شصت از دنیای سرگرمی بازنشست شد و به حرفه‌ی بنگاه معاملات ملکی روی‌ آورد.
 


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.