پرونده سریال‌های ماورایی با "او یك فرشته بود" ادامه می‌یابد

پشت صحنه ساخت مجموعه رمضانی " او یك فرشته بود " ساخته علیرضا افخمی كه در سال 1384 از شبكه دو سیما پخش شد، در برنامه «پشت ماه » شبكه مستند پخش می‌شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگارانبه نقل از روابط عمومی رسانه ملی، « پشت ماه » به تهیه كنندگی محمد هوشمند با هدف به تصویر كشیدن پشت پرده بهترین سریال‌های رمضانی سال‌های اخیر سیما در شبكه مستند تولید شده است . 
 
در این قسمت از این برنامه  كه  یك‌شنبه  و دوشنبه ، 22 و 23 تیرماه ، ساعت 19 از شبكه مستند پخش می‌شود، پشت صحنه سریال « او یك فرشته بود» به تصویر كشیده می‌شود و علیرضا افخمی كارگردان این مجموعه  و بازیگران این سریال همچون حسن جوهرچی، بهاره افشاری ، رضا توكلی  و... از خاطرات ساخت این مجموعه خواهند گفت. ضمن اینكه ایلیا شهیدی فر بازیگر خردسال این مجموعه پس از گذشت 9 سال از خاطرات كودكی خود از این سریال برای مخاطبان صحبت می كند. 
 
«او یك فرشته بود» با بازی حسن جوهرچی، ثریا قاسمی، مریم كاویانی، بهاره افشاری، رضا توكلی و… داستان فردی متدین به نام بهزاد است كه طی ماجرایی با زنی تصادف می‌كند و او را به خانه می‌آورد. به تدریج حركات عجیبی از این زن كه فرشته نام دارد، سر می‌زند و از سوی دیگری در قالب مردی به نام سرابی سعی در سردرگم نمودن بهزاد دارد، نهایتاً فرشته موجب می‌شود كه بهزاد و همسرش رعنا تا پای طلاق بروند و حتی به بهزاد پیشنهاد ازدواج می‌دهد، اما پس از مدتی بهزاد با توجه به رهنمودهای روحانی محل و سخنان فرزندانش متوجه می‌شود كه فرشته، شیطان(ابلیس) است و ... 
 
شبكه مستند،‌ با انتخاب 25 سریال رمضانی از بین 40 سریال سال‌های اخیر در گفت‌وگو با تهیه‌كننده، كارگردان و بازیگران آنها سراغ پشت پرده این آثار در برنامه «پشت ماه» رفته است. 
 
 «صاحب‌دلان»، «اغما»،‌ «ملكوت»، «میوه ممنوعه»، «خانه به دوش» و «مثل هیچكس» از جمله این 25 سریال هستند و قرار است  پشت صحنه سریال های رمضان امسال نیز در قالب این برنامه پخش شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: سریال ، مستند ، برنامه ، سیما ، مجموعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار