موسوی نژاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تاکنون یک لیتر "بنزین یورو4" وارد کشور نشده است

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از تحقیق و تفحص و تشکیل کمیته طبق ماده 236 آیین‌نامه داخلی مجلس خبر داد و گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی سعی برآن دارند که نحوه واردات بنزین و استانداردهای بنزین تولیدی را بررسی کنند.

سیدمهدی موسوی نژاد  در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، از بررسی نمایندگان مجلس در خصوص رابطه با بنزین‌های وارداتی و ادعای آلوده بودن بنزین‌های داخلی از طریق تحقیق و تفحص و تشکیل کمیته طبق ماده 236 آیین‌نامه داخلی مجلس خبر داد و گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی سعی برآن دارند که نحوه واردات بنزین و استانداردهای بنزین تولیدی را بررسی کنند.
 
عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه در جریان این تحقیق و تفحص، بنزین‌های توزیع‌شده در دوره‌های مختلف را نیز بررسی خواهیم کرد، اظهار داشت: چند روز پیش در جلسه کمیته بهداشت نیز مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فراورده‌های نفتی ایران عنوان کردند که بنزین وارداتی استانداردهای یورو 4 را ندارد.
 
موسوی‌نژاد افزود: بر همین اساس بنزین‌های توزیع‌شده در گذشته را نیز بررسی خواهیم کرد که میزان آلوده‌کنندگی آنها نیز مشخص شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تاکنون آنچه  که وارد کشور شده در حد یورو نبوده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار