پورنعمت:

فلسفه بازی رده‌بندی به خاطر مسائل روحی-روانی تیم‌هاست/ آرژانتین،‌ برزیل نیست که 7گل دریافت کند

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: بدون شک آلمانی‌ها غرور و بازی با برزیل را فراموش می‌کنند و می‌دانند برای قهرمانی باید از ایستگاه آرژانتین عبور کنند و این تیم برزیل نیست که 7-8 گل دریافت کنند.

اردشیر پورنعمت، کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص بازی رده‌بندی با این‌ تیم‌های برزیل، هلند به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: البته باید گفت این بازی هم بازی سختی خواهد بود که نمی‌توان بطور دقیق پیش بینی کرد که چه تیمی از پیش برنده است.

وی در ادامه افزود: البته فلسفه بازی رده‌بندی بیشتر به خاطر مسائل روحی-روانی و روانشناسی تیم‌ها است و از لحاظ بار فنی باید عنوان کرد که فاقد بار فنی است.

پورنعمت به وضعیت و شرایط 2 تیم پرداخت و تصریح کرد: البته این بازی می‌تواند برای برزیل آبی باشد که بر آتش پاشیده می‌شود و می‌توان پیکره نیمه جان برزیلی‌ها جان و حیات دوباره‌ای بگیرد زیرا برزیلی‌ها در بازی گذشته بسیار مأیوس شده‌اند و این بازی می‌تواند به لحاظ روحی-روانی برزیل را برگرداند یا اینکه بطور کامل در خاموشی و ناامیدی به سر برد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد اینکه آیا برزیل می‌تواند برنده باشد؟ گفت: بله- می‌تواند برزیل برنده باشد زیرا هلند مثل آلمان زهردار نیست و اگر این تیم در دقایق ابتدایی به گل برسند می‌توانند تا پایان بر بازی مسلط شوند.

وی در ادامه با پرداختن به بازی فینال اضافه کرد: به نظر من فینال دراماتیکی را شاهد خواهیم بود تبانی که یک پای آن آمریکای لاتین و پای دیگر آن اروپایی است به لحاظ ملیت و کسب فوتبال کاملا متفاوت هستند.

پورنعمت به وضعیت فنی در تیم اشاره و عنوان کرد: البته 2 تیم به لحاظ فنی؛ قدرت مالکیت توپ هیچ فرقی با هم ندارند هر 2 تیم خوب هستند هر 2 تیم ستاره‌های زیادی دارند در آلمان مولر،‌لواندسفکی و اوویل و در آرژانتین مسی گل سر سبد ستاره‌های جهان است و البته باید دید که آیا دفاع آرژانتین در مقابل مهاجمان آلمان شکسته خواهد شد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در ادامه به پیش‌بینی قهرمان جام بیستم اشاره و تاکید کرد: البته پیش‌بینی سخت است هر 2 شانس قهرمانی دارند به نظر من آلمانی‌ها بسیار منظم بازی می‌کنند که در محوطه 18 قدم حریف، با پاس‌های منظم و سانترهای خوب و حرکت‌های گروهی به سمت گل پیش می‌روند ولی باید این را متذکر شد که آرژانتین برزیل نیست که 7-8 گل دریافت کنند ولی به نظر من بازی در 120 دقیقه به تساوی و سپس ضربات پنالتی وضعیت قهرمانی را معلوم می‌کنند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم فینال جذاب و به یادماندنی از آب درآید تا آینده‌گان همیشه به نیکی از فینال جام 2014 یاد کنند.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: فلسفه ، آرژانتین ، برزیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار