مدیر عامل بنیاد فرهنگی و هنری رودکی؛

بسیار بدهکار حوزه‌ی فرهنگ هستیم

بسیار بدهکار حوزه‌ی فرهنگ هستیم؛ تمرکز بنیاد رودکی بر روی مدیریت برنامه‌های فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار میراث فرهنگی باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ "بهرام جمالی" مدیر عامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی در مراسم امضاء تفاهم نامه میان کاخ سعدآباد و این بنیاد که صبح امروز برگزار شد، گفت: در پیوندهای فرهنگی می‌توانیم فرصت‌هایی که در اختیارمان بوده در اختیار شهروندان قرار دهیم.

وی افزود: ما به حوزه‌ی فرهنگ بسیار بدهکار هستیم کار فرهنگی، فردی و بسته نبوده بلکه در تعامل انسانی می‌تواند رشد پیدا کند.

جمالی تصریح کرد: یکی از سیاست‌های ما مدیریت نفوذ فرهنگی و مدیریت برنامه‌های فرهنگی است.

مدیر عامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی اظهار داشت: امیدواریم با امضاء این تفاهم نامه فعالیت‌هایمان را جدی و عملیاتی پیش ببریم در منطقه ی شمال تهران کاخ سعدآباد می‌تواند به قطب فرهنگی تبدیل شود.

وی افزود: ظرفیت‌های خوبی در بنیاد رودکی و سعدآباد وجود دارد که از هم افزایی این توانمندی‌ها می‌توانیم برنامه‌های آموزشی و تولیدی خوبی را رقم بزنیم.

جمالی بیان کرد: ظرفیت فرهنگی سرزمین ما به گونه‌ای است وقتی به درستی معرفی شود تمام جهانیان به آن احترام می‌گذارند پشت ما به حافظ، سعدی و مولانا گرم بوده و ایمان و باورمان بر این است آنچه خود داریم از دیگران تمنا نمی‌کنیم.

مدیر عامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی اظهار داشت: آینده‌ی روشنی در پیش روی ما قرار دارد و امیدواریم بتوانیم برخی از توانمندی های بنیاد رودکی و کاخ سعدآباد را به صورت عملی به عرصه‌ی ظهور برسانیم.


انتهای پیام /اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.