"تشنه" و "فاصله" در گناباد ساخته شد

دو فیلم كوتاه «تشنه» به كارگردانی هادی حیدری نیا و «فاصله» بهزاد برادران در انجمن سینمای جوان گناباد ساخته شد.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ فیلم داستانی «تشنه» به كارگردانی هادی حیدری نیا و با همكاری شركت آبفای گناباد در انجمن سینمای جوان گناباد تولید شد، این فیلم در داخل قنات گناباد ساخته شد كه در هر ثانیه 150 لیتر آبدهی دارد و تولید آن از سخت ترین فیلم های دهه گذشته این دفتر بود.

این فیلم روایتگر پدر و پسری است كه در داخل قنات كار می كنند. سقف قنات روی پدر ریزش می‌كند و پسر تلاش می كند تا به تنهایی پدرش را كه بی هوش شده، نجات دهد . 

عوامل تولید این فیلم به شرح زیر هستند:  
فیلمنامه: محمد برادران، تصویر بردار: امیر رضا صباغیان، نورپرداز: علی اكبر اسماعیلی، صدابردار: بهزاد برادران، بازیگران: محمدرضا فولادی و مرتضی آذركردار

همچنین تصویربرداری فیلم داستانی" فاصله" به كارگردانی بهزاد برادران به پایان رسید. داستان فیلم مردی را نشان می دهد كه با رفتار نامناسب همه دوستان و نزدیكانش را از خود رانده است. وی دچار حادثه ای شده و در آستانه مرگ قرار دارد و آرزو دارد كه دوستانش  به نجات او بیایند.

عوامل تولید این فیلم عبارتند از:
نویسنده و كارگردان: بهزاد برادران، تصویر بردار: محمد خشنود، صدابردار: محمد رضا فولادی، بازیگر: حمید رضا مهدوی مقدم، منشی صحنه: لیلا محمدی بر عهده داشته است.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار