ویژه اندرویدی ها؛

اسم شما چه رنگیه؟ + دانلود نرم افزار

شاید موضوع از نظر شما خنده دار باشد، ولی طبق گفته ی روانشناسان هر اسم رنگ مربوط به خورد را دارد و دارای ویژگی های خاصی است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ شاید با خودتان بگویید مگر می شود اسم ها هم رنگ داشته باشند! اما این موضوع، روانشناسان بسیاری را به مطالعه وادار کرده است، طبق گفته آنان همه ما به نحوی تحت تاثیر رنگ ها هستیم. حتی اسم هر کس دارای رنگی است که این رنگ می تواند زندگی او را تحت تاثیر قرار دهد! این که شما بدانید برای اسم تان رنگ مخصوصی وجود دارد و می‌توانید راز شخصیتی خود را از لا به لای آن دریابید مطلب جدیدی در روانشناسی رنگ ها است. با این برنامه "اسم شما چه رنگیه؟" می توانید رنگ اسمتان را پیدا کنید، و همچنین پی به خصوصیت رفتاری شخصیت آن رنگ ببرید.

 

 


 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 1.3 مگابایت
 • نسخه: 3.0
 • اجرا در: اندروید 2 و بالاتر
 • امتیاز: 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مبينا
۱۳:۴۲ ۱۷ شهريور ۱۳۹۳
خيلي خوبه ممنون
Iran (Islamic Republic of)
هاجر
۰۹:۲۱ ۲۲ مرداد ۱۳۹۳
سلام و خسته نباشید. من خیلی از نرم افزار ها رو دانلود کردم ولی هر چه تلاش می کنم باز نمیکنه. بعضیاش با وین رار باز میشه وقتی رمز رو میزنم باز میکنه اما نه به طور کامل . یه صفحه ای میاره که فونت نشون میده و بقیه دانلود هار و اصلا نمی خونه مثل نرم افزار محاسبه فاصله شهر ها؟ میشه راهنمایی کنین به نرم افزار خاصی نیاز دارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۶ ۲۵ تير ۱۳۹۳
هیچ کس بیکارتر از شمانیست.
آخرین اخبار