کربکندی: برزیل استحقاق مقام چهارمی هم نداشت این تیم نیاز به بازنگری دارد

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص رتبه چهارمی تیم ملی برزیل در جام بیستم گفت: مقام چهارمی هم حق برزیل نبود چراکه این تیم در این دوره از جام جهانی بسیار ضعیف بازی کرد.

رسول کربکندی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: برزیل در مراحل قبلی جام جهانی باید حذف می‌شد اما با امتیاز میزبانی توانست تا این مرحله بیاید ورتبه چهارم جام بیستم را بدست آورد.

کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه اظهار داشت: تیم برزیل بعد از شکست سنگین مقابل آلمان نتوانست از فشار آن بازی بیرون بیاید و کمر راست کند جدا از اینکه برزیل در این بازی تیم خوبی نبود در شروع بازی‌ها هم در حد میزبان ون بازی‌های گذشته‌اش ظاهر نشد.

وی تصریح کرد: به نظرم شکست‌های برزیل باید زودتر از این‌ها اتفاق می‌افتاد اما این تیم با کمک داوری و حق میزبانی‌اش توانست به مرحله رده‌بندی برسد و رتبه چهارم را کسب کند.

کارشناس عنوان کرد: بحث فنی در تیم برزیل مطرح نیست بلکه این تیم بعد از باخت سنگین 7بریک مقابل آلمان نتوانست از فشار روحی و روانی بیرون بیاید و در برابر هلند شکست خورد.

کربکندی در خصوص عملکرد تیم هلند در این بازی گفت: حق هلند بود که سوم شود زیرا این تیم فوتبال با ثبات‌تری را به نمایش گذاشت.

وی درباره دلایل عملکرد ضعیف برزیل در این جام جهانی بیان کرد: به هر حال در برزیل دیگر بازیکن بزرگ پرورش و صادر نمی‌شود. برا این اساس تیم برزیل امسال بازیکن اثرگذار و با تکنیک کم داشت. همچنین تیم برزیل نیاز به بازنگری دارد چار که این تیم دچار مشکلات زیادی است.

کربکندی در ادامه بیان کرد: تیم برزیل در سال‌های گذشته بازیکن به همه دنیا صادر می‌کرد اما هم‌اکنون بازیکن پرورش نداده تا به خارج از کشور ترانسفر کند. همچنین این تیم بعد از مصدومیت نیمار و نبود این بازیکن در این دو بازی به یک تیم معمولی تبدیل شد.

کارشناس فوتبال در مورد دریافت 10گل در دو بازی توسط تیم برزیل گفت: دفاع برزیل با هر حمله حریفانش به هم می‌ریخت. همچنین بازیکنان این تیم وقتی حمله می‌کردند دفاع را به حال خود می‌گذاشتند به هر حال خلاقیتی در تیم برزیل وجود نداشت و در مجموع برزیل تیم خوبی نبود.

وی بیان کرد: مردم برزیل آماده شورش وتظاهرات بودند و این امر  شرایط را برای تیم برزیل سخت کرده بود و روی بازی بازیکنان این تیم تاثیر بدی گذاشته بود.

کربکندی در پایان خاطرنشان کرد: جام جهانی با کیفیتی شاهد بودیم و در این جام تیم ضعیف وجود نداشت. تیم‌ها از لحاظ روحی و روانی و آمادگی جسمانی در سطح بالایی قرار داشتند. این جام جهانی نشان داد که فوتبال در حال پیشرفت است.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار