افشاگری آخرین شیوه جاسوسی منافقین:

از تلفن ها جاسوسی میشود

مردم ما باید توجه جدی داشته باشند،حتما کسانی را که در قالب مصاحبه تلفنی تماس می گیرند از ماهیت تلفن کننده مطمئن و بعدا پاسخگوی آنها باشند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،حجت الاسلام احمدی مسئول کمیته سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی طی گفتگویی آخرین ابعاد مربوط به جاسوسی های سازمان منافقین در ایران را افشا کرد.

مشروح سخنان وی به شرح زیر است:

احمدی گفت:منافقین از ابتدای انقلاب بحث جاسوسی و جمع آوری اخبار را برای برآوردهای کاری‌شان در جهت ترور مسئولین انقلابی و مردم داشتند.

اکنون نیز آنها بعضا از ناآگاهی افراد استفاده می کنند و در قالب پوشش های مختلف سعی در خبرگیری از درون کشور دارند.

منافقین در داخل جمهوری اسلامی ایران پایگاهی ندارند و به همین دلیل قادر به ارتباط‌گیری مناسبی با مردم نیستند ولی سعی دارند از طریق عناوین خاص و یا در پوشش ها و موضوعاتی همچون مباحث صنفی کارگران اخباری را دست و پا کرده و مسائلی را به وجود بیاورند.

اخیرا ارتباط گیری آنها در برخی مناطق زیادتر شده و با پوشش رادیو ندا و روزنامه دنیای اقتصاد تماس می گیرند و از این طریق بدنبال جاسوسی برای اربابانشان هستند.

مردم ما باید توجه جدی داشته باشند،حتما کسانی را که در قالب مصاحبه تلفنی تماس می گیرند از ماهیت تلفن کننده مطمئن و بعدا پاسخگوی آنها باشند.

احمدی درپایان اذعان کرد"اخیر نیز جمعی از نمایندگان سابق پارلمان اروپا که به دلیل حمایت از منافقین بعنوان یک گروهک تروریستی نتوانستند در دورجدید وارد پارلمان شوند یک ان جی او را تحت عنوان حامیان اروپایی آزادی عراق براه انداخته اند که در واقع راهی برای ارتباط مستمر این افراد با سازمان منافقین است .

این گروه در قالب آزادی مردم عراق همپوشانی ای با منافقین دارند. 


منبع :دیده بان

برچسب ها: تلفن ، جاسوسی ، میشود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار