بازگشت هادی ساعی به تکواندو

زمزمه های بازگشت هادی ساعی برای همکاری مجدد با فدراسیون تکواندو این روزها بیشتر از قبل شنیده می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ هادی ساعی پرافتخارترین تکواندوکار المپیکی ایران سال گذشته بخاطر قانون ممنوعیت حضور اعضای شورای اسلامی شهرها و نمایندگان مجلس در انتخابات فدراسیون های ورزشی اجازه حضور در انتخابات فدراسیون تکواندو را پیدا نکرد.

همه اعتراضات قهرمان

پس از آن بود که سیدمحمد پولادگربار دیگر ریاست فدراسیون تکواندو را برعهده گرفت. اعتراض ساعی به برگزاری انتخابات باعث جدا شدن وی از فدراسیون تکواندو شد.

ساعی بارها در مصاحبه هایش تلویحا استعفای خود را از مدیریت تیم های ملی و عضویت از هییت رییسه فدراسیون تکواندو اعلام کرد و معتقد بود با این اتفاقات او را از تکواندو جدا ساخته اند!

بعد از اینکه زمزمه های احتمالی شکایت ساعی نسبت به انتخابات فدراسیون تکواندو به فدراسیون جهانی این رشته اعلام شد، ساعی اعلام کرد؛ به خاطر تکواندو دست به چنین کاری نخواهد زد.

پای فدراسیون جهانی به ایران کشیده شد

اما اواخر سال قبل نماینده ایرانی الاصل فدراسیون جهانی تکواندو با حضور در تهران خواستار آشتی هادی ساعی با فدراسیون تکواندو شد و حتی در این مورد جلساتی نیز برگزار شد.

فدراسیون تکواندو در رقابت های جام بین المللی فجر سال گذشته غلامحسن ذوالقدری را به عنوان مدیر سازمان تیم های ملی به جای هادی ساعی معرفی کرد اما هرگز از استعفای ساعی از هییت رییسه فدراسیون چیزی اعلام نشد.

بازگشت دوباره!

اما سفر مجدد نماینده فدراسیون جهانی تکواندو به تهران با دعوت دوباره قهرمان اسبق تیم ملی به فدراسیون شد.

گفته شده پولادگر در نشست مشترک با ساعی از او برای همکاری مجدد با فدراسیون دعوت کرده است. با اینکه اطلاعاتی در مورد اتفاقات و یا تصمیمات این جلسه اعلام نشده است اما تمایل فدراسیون برای همکاری مجدد با ساعی او را به فدراسیون تکواندو نزدیک کرده است.

با این حال شنیده می شود ساعی تمایلی برای دخالت در امور تیم های ملی ندارد و شاید او باز هم در مجموعه هییت رییسه فدراسیون قرار گیرد و یا پست جدیدی در اختیار او قرار داده شود!
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار