پاشازاده: تغییر تاکتیک آلمان در هر بازی، بسیار جالب بود

کارشناس فوتبال در مورد قهرمانی آلمان در جام بیستم گفت: آلمان یکی از مدعیان قهرمانی از همان آغاز بازیهای جام جهانی بود و توانست با استمرار بازیهای خوبش، قهرمان جام بیستم شود.

مهدی پاشازاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی با باشگاه خبرنگاران، گفت: تغییر تاکتیک تیم ملی آلمان در هر بازی بسیار خوب بود همچنین تعویض‌های این تیم بسیار به جا صورت می‌گیرد به هر حال آلمان کاملترین تیم جام جهانی بود.

پاشازاده در ادامه اظهار کرد: تیم آلمان از لحاظ شخصیت قهرمانی داشت و ازدرون دروازه‌ تا خط حمله شرایط خوبی داشت. همچنین بازیکنان این تیم ازنظم خوبی برخوردار بودند.

وی در خصوص قهرمانی آلمان بعد از 23 سال گفت: آلمانیها از سالها پیش سرمایه‌گذاری کردند. انها نوع تیمشان را تغییر دادند و سبک مدرنتری را انتخاب کردند همچنین آلمانها هر دوره ازجام جهانی چند رده پله بالا می‌آمدند و در نتیجه در جام جهانی 2014 قهرمان شدند همه اینها برنامه‌ریزی شده بود.

وی در ادامه بیان کرد: نسل بازیکنان آلمان در سال گذشته پیر بودند اما کم کم این نسل جوان شد و قهرمانی جام بیستم به خاطر سرمایه‌گذاری روی جوانان بود.

کارشناس فوتبال درمورد ارزیابی‌اش از بازیهای جام بیستم گفت: فاصله بین تیمها در جام بیستم کمتر شده بود و دیگر بازی تیمها قابل پیش‌بینی نبود همچنین بازیها نسبت به سابق جذاب‌تر شده بود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به دوره ورزشگاه‌ها در برزیل تیمهای حاضر در جام جهانی برای رسیدن به ورزشگاه‌ها زمان زیادی را صرف می‌کردند بر این اساس از کیفیت فوتبال کاسته شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: بازی ، آلمان ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یک هموطن
۱۶:۲۲ ۲۳ تير ۱۳۹۳
رکن اصلی تغییر تاکتیک مربی است که هنوز مربیان داخلی در این باره ضعیف عمل می نمایند.
آخرین اخبار