شیراز/

افزایش 37 درصدی جا به جایی بار از فرودگاه بین المللی لارستان فارس

مقدار 582 تن بار از اول امسال از فرودگاه بین المللی لارستان فارس جا به جا شده است که این خود نسبت به پارسال رشد 37 درصدی افزایش بار را نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ مدیرکل فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی لارستان گفت: بر اساس آمارهای منتشر شده از معاونت برنامه ریزی و نظارت شرکت فرودگاهای کشور ، فرودگاه بین المللی آیت اللهی لارستان در 3 ماهه بهار امسال نسبت به مدت مشابه پارسال از رشد چشمگیری برخودار بوده است.

انصاری فرد افزود: با افزایش 20 درصدی پروازها از این فرودگاه از اول امسال 396 پرواز صورت گرفته که مقدار 582 تن بار نیز با این پرواز ها جا به جا شده است که این خود رشد 37 درصدی افزایش بار را نشان می دهد.

مدیرکل فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی دلایل افزایش تعداد مسافران و پروازها را از این فرودگاه ، افزایش پروازهای خارجی، ارتقاء نوع هواپیما از فوکر 100 به ایرباس 320 عنوان کرد.

وی در خصوص مقاصد پروازها از فرودگاه بین المللی آیت اللهی لارستان گفت: کشور امارات ، کویت ، قطر ، شارجه و دبی و همچنین پرواز داخلی به مقصد تهران و شیراز از جمله مقاصد پروازهای این فرودگاه است .

انتهای پیام/س
برچسب ها: افزایش ، بار ، فرودگاه ، لار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.