دو فیلم برای آخر هفته شبکه چهار؛

در جشنواره تابستانی فیلم های معنا گرا

سینمایی سیزده گفتگو در مورد یک چیزTHIRTEEN CONVERSATION ABOUT ONE THINGبه کارگردانی jill Sprecher، پنجشنبه 26 تیر، ساعت 11روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی شبکه فرهیختگان، این سینمایی که  محصول سال 2001 آمریکا است، روایتگر زندگی چهار نفر در آمریکاست که به واسطه اتفاقی داستان زندگیشان با هم مرتبط می شود و در طول داستان فیلم میزان ایمانشان سنجیده می شود.
 
گفتنی است؛ در این فیلم تروی که وکیل جوانی است بعد از جشن موفقیت یکی از پرونده هایش با جین در مورد تاثیر گذار بودن شانس در زندگی صحبت می کند اما پس از این صحبت و در راه بازگشت به خانه با دختری به نام بئا تصادف می کند و از محل تصادف متواری می شود. از سوی دیگر بئا که دختر با ایمانی است پس از تصادف به سر کار خود باز می گردد اما با تهمت دزدی از سوی صاحبکار خود مواجه می شود و همین امر ایمان او را سست می کند.

تروی اتومبیلی که با آن تصادف کرده است را به استاد دانشگاهی به نام واکر می فروشد که به تازگی از همسرش جدا شده و سعی دارد زندگی جدیدی را تجربه کند اما غرور و خود خواهی اش سبب ساز مرگ یکی از دانشجویانش می شود و دست آخر جین همان مردی که در اول داستان با تروی هم صحبت بوده به دلیل شکستهای پشت سر هم در زندگی اش نگاه بدبینانه ای به زندگی دارد و ...
 
اما روز جمعه 27 تیر سینمایی« فرزند لازاروس »" The Lazarus Child" به کارگردانی گراهام نيكستون، روی آنتن می رود.این سینمایی محصول 2004 سینمای آلمان است.
 
در خلاصه داستان فرزند لازاروس آمده است: یک تصادف باعث مجروح شدن و به کما رفتن دختر هشت ساله ای به نام فرانکی هی وود می شود، و برادر 12 ساله او بن بعد از دیدن تصادف دچار افسردگی شدید و ضربه روحی می شود. بعد از اینکه پزشک معالج فرانکی از معالجه او نا امید می شود، والدین آنها فرانکی را به کلینیکی می برند که از طریق هیپنوتیزم بیماری او را درمان کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: سینما ، شبکه ، چهار ، دانشگاه ، سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.