خیرین مدرسه ساز به داد شهرک های مسکن مهر برسند

استاندار تهران با ابراز نگرانی از امکانات ضعیف آموزشی و فرهنگی در سایت های مسکن مهر ، گفت: خیرین مدرسه ساز تهران به داد شهروندانی که در مسکن مهر ساکن هستند برسند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  سید حسین هاشمی در مراسمی با حضور محمد رضا حافظی رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و اعضای هیات امنای خیرین مدرسه ساز شهر تهران، گفت: تهران در برخورداری از بسیاری امکانات جزو استانهای محروم کشور است.
 
وی اضافه کرد: یک میلیون و 50 هزار دانش آموز در حالی در مدارس شهر تهران تحصیل می کنند که مدارس فرسوده و خطرناک زیادی در پایتخت کشور وجود دارد.
 
*مسکن مهر شهری جنگ زده است
 
نماینده عالی دولت تدبیر و امید سایت های مسکن مهر را به شهری جنگ زده تشبیه کرد که از امکانات خدماتی و رفاهی از جمله، مدرسه، مسجد، پارک، کلانتری، درمانگاه و سایر امکانات لازم محروم است.
 
وی اضافه کرد: یکی از بزرگترین معضلات و مشکلات ساخت مسکن مهر ایجاد زیرساخت ها به ویژه ایجاد فضای آموزشی و ساخت مدرسه در این سایتهاست.
 
* 43 هزار کلاس درس در کشور نیاز داریم
 
استاندار تهران تصریح کرد: اگر قرار باشد 1 میلیون و 300 هزار واحد به افراد ثبت نام شده در کل کشور تحویل داده شود و تنها هر واحد یک دانش آموز داشته باشد با در نظرگرفتن فرضیه اینکه تراکم جمعیت در کلاس ها 30 نفره باشد، تقریبا به 43 هزار کلاس درس در کل کشور در سایت های مسکن مهر نیازمندیم.
 
*تهران آبروی نظام و کشور است
 
هاشمی ادامه داد: تهران پایتخت کشور و آبروی نظام است و باید به این شهر دولتمردان نگاه ویژه ای داشته باشند.
 
وی بار دیگر به خیرین مدرسه ساز شهر تهران تاکید کرد: شهرهای جدید مسکن مهر پرند و پردیس به سرعت در حال گسترش است و قرار است جمعیت این دو شهر به یک میلیون و 300 هزار نفر برسد که امکانات آموزشی این دو شهر اصلا جوابگوی این جمعیت نیست.
 
استاندار تهران ظرفیت خیرین مدرسه ساز تهرانی را مناسب ارزیابی کرد و گفت: فعالیت شما ارزنده است و باید در کنار دولت بتوانیم به فریاد شهروندان در مسکن مهر استان تهران برسیم و مدارسی برای دانش آموزان آنان احداث کنیم.
 
در ابتدای این جلسه محمد رضا حافظیرییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با ابراز خرسندی از حضور استاندار تهران در جمع خیرین مدرسه ساز گفت: استاندار تهران نگاه ویژه ای به جامعه خیرین مدرسه ساز دارد و امیدارم با حمایت دولتمردان خیرین مدرسه ساز بتوانند خدمات مناسبی به مردم کشور داشته باشند.

برچسب ها: خیرین ، مدرسه ، شهرم ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار