زنجان/

گاز رسانی به شهرهای استان زنجان بالاتر از میانگین کشوری است

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت : این استان در گازرسانی به شهرها هم اکنون بالاتر از میانگین کشوری قرار دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با مطلوب ارزيابي كردن توزيع گاز به عنوان سوخت پاك و در دسترس؛ بر توسعه گاز رسانی با هدف توزیع برابر در همه شهرستانهای استان تاكيد كرد و گفت: در حال حاضر با بهره مندي7 /98 درصد جمعیت شهری؛ نسبت به میانگین كشوری؛ پیشتاز هستيم.

عسگریان همچنين از بهره مندي 46/5درصدي جمعیت روستایی این استان از نعمت گاز طبیعی خبر داد و افزود : در بخش گاز رساني به روستاها نيز، نرم كشور5 /66 درصد است كه با فراهم كردن زير ساخت هاي لازم در سطح استان و با برنامه ريزي دقيق؛ تلاش مي كنيم در اين بخش نيز به نرم كشوري برسيم.

وی ارائه هر چه بهتر خدمات به مشترکان گاز طبیعی را از افتخارات و مهم‌ترین وظایف شرکت گاز استان زنجان دانست و با اعلام اينكه به برکت جمهوری اسلامی ایران و همت و تلاش شبانه‌روزی کارکنان این شرکت هم اکنون با بهره مندي 19 شهر از 21 شهر استان و 222 روستا از 908 روستاهاي داراي سكنه استان گام‌های موثری در اجرای طرح هاي گاز رسانی به شهرها و روستاهاي استان برداشته شده است .

این مسئول تصریح کرد : در حال حاضر عمليات گازرساني به 2 شهر زرين رود و نور بهار و 86 روستاي ديگر استان در دست اقدام است.

عسگريان؛ نرخ كل خانوارهاي شهري و روستائي بهره مند از گاز استان را 79.6 درصد اعلام كرد و گفت: با اجراي بيش از 548 كيلومتر خطوط انتقال گاز، 4 هزار و 146 كيلومتر شبكه‌هاي تغذيه و توزيع گاز و نصب 136 هزار و 311 علمك در مسير خدمت به هموطنان خود، گام برمي داريم.

وي با بيان اينكه مهم ترين شيوه براي تامين و توزيع عادلانه گاز طبيعي، مصرف درست و بهينه از اين نعمت الهي و رعايت اصول ايمني در مصرف آن است، اضافه کرد : در حال حاضر تعداد مشتركین خانگی استان زنجان بيش از 224 هزار و 430 مشترك، مشتركین تجاری 16 هزار و 193 مشترك و تعداد مشتركین عمده و صنعتی نیز در این استان 779 واحد است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اهميت و الزام رفتارهای اصلاح مصرف در جامعه خاطر نشان کرد : همگام با هموطنان قدم در راهي گذارده ايم كه مقصد آن صيانت از منابع ملي، كمك به معيشت خانواده، پويايي و شكوفايي اقتصادي و توسعه پايدار ايران اسلامي است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.