بسکتبال ایران فراتر از آسیا است؛

مشحون: هدف اصلی مان بازی های اینچئون است

رئیس فدراسیون بسکتبال کشورمان گفت: به بازی های جام جهانی هم فکر نمی کنیم و هدف اصلی ما کسب بهترین نتیجه در مسابقات آسیای اینچئون است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، محموذ مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال ایران در گفتگو با یک برنامه تلویزیونی درباره تیم ملی بسکتبال ایران اظهار داشت: اگر بازی های تیم ملی را در رقابت های کاپ آسیا دنبال کرده باشیم متوجه خواهیم شد که تیم ملی نسبت به گذشته بسیار بهتر شده و حاشیه های کمتری را اطراف تیم مشاهده می کنیم و این مسئله کمک شایانی به تمرکز تیم برای کسب بهترین نتیجه در مسابقات خواهد کرد.

وی ادامه داد: تا کنون انتقادهای بی جا و با جایی از تیم ملی دریافت کردم اما فدراسیون به کار و ورش خودش در روند برنامه های تیم ملی ادامه داد و خدا را شکر موفق هم بودیم و این باعث شد جواب خیلی از منتفدان را به خوبی بدهیم. هدف اصلی ما کسب بهترین نتیجه در مسابقات آسیایی اینچئون کره جنوبی است و این بازی های کاپ آسیا برای ما حکم تمرین را دارد و ما حتی به بازی های جام جهانی هم فکر نمی کنیم و تمام تمرکز خود را بر روی بازی های آسیایی گذاشته ایم.

مشحون افزود: این روزها انتظارات از بسکتبال بسیار بالا رفته است و ما با این سرمایه های خوبی که در بسکتبال داریم دیگر نباید خود را با تیم های آسیایی مثل اردن، چین و فیلیپین مقایسه کنیم. هدف ما فراتر از آسیا است و باید به سطح بالای بسکتبال دنیا فکر کنیم و امیدوارم بسکتبالیست های خوب کشورمان از این موقعیت طلایی که در اختیارشان قرار داده شده نهایت استفاده را ببرند و بتوانند خود را به جهان بسکتبال نشان دهند.

رئیس فدراسیون بسکتبال درخصوص مصدومیت حامد آفاق و صمد نیکخواه گفت: این 2 نفر از بازیکنان بسیار خوب ایران هستند که حضورشان وزنه بسیاز سنگینی در تیم ملی خواهد بود و خوشبختانه مصدومیت حامد آفاق برطرف شده و این بازیکن از اول مرداد به تمرینات تیم ملی اضافه خواهد شد. اما صمد هنوز شرایط ایده آل را پیدا نکرده است و وی را برای ادامه درمان به فرانسه اعزام کرده ایم و امیدواریم این بازیکن ارزشمند تیم ملی به بازی های آسیایی اینچئون برسد.

مشحون درباره برنامه های تیم ملی افزود: تیم ملی ایران بعد از بازگشت از مسابقات کاپ آسیا 5 روز استراحت دارد و تا قبل از شروع مسابقات جام جهانی،  5 اردو را به فاصله های یک هفته ای در کشورهای مختلف برای تیم ملی در نظر گرفته ایم و امیدوار هستیم بتوانیم از این اردوها نهایت استفاده را ببریم و تیم ملی در مسابقات جام جهانی نتیجه قابل قبولی کسب کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.