ستاره‌های غایب در جام جهانی روسیه

جام جهانی 2014 برزیل با تمام اتفاقات رخ داده با قهرمانی تیم ملی آلمان به پایان رسید. هواداران فوتبال باید بدانند که کدامیک از بازیکنان حاضر در جام بیستم را در دوره‌های بعدی نخواهند دید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، میرسلاف کلوزه، رکورد دار گلزنی در جام جهانی آخرین بازیش را در فینال جام بیستم برای تیم ملی آلمان انجام داد. آندره پیرنو، هافبک خلاق ایتالا هم آخرین حضورش در جام جهانی با حذف تیمش در مرحله گروهی همراه بود.
 
زوای، زابی آلونسو و داوید و یا ستارگان نسل طلایی اسپانیا بودند که از تیم ملی کشورشان خداحافظی کردند.
 
همچنین ساموئل اتوئو ستاره تیم ملی کامرون هم از تیم ملی خداحافظی کرد و کامرونی‌ها دیگر بازی بزرگترین بازیکن تاریخ خود را نخواهند دید.
 
دروگبا، مهاجم تی ملی ساحل عاج هم تا جام جهانی 2018 ، 40 ساله می‌شود و احتمال حضورش در بازی های دور بعد جام جهانی تقریبا صفر است.
 
استیون جرارد و فرانک لمپارد از تیم ملی انگلستان خداحافظی کردند و دیگر فرصتی برای حضور در جام جهانی ندارند.
 
دیگو فورلان بهترین بازیکن جام جهانی 2010 ، 35 اله است. بر ایان اساس این مهاجم آخرین جام جهانی را در برزیل تجربه کرد. راقا مارکره مکزیکی بهترنی بازیکن تیمش در مسابقات جام بیستم بود هم دوران بازی‌های ملی‌اش تمام شد.
 
شاید ناکام ترین ستاره‌‌ای که در جام جهانی بعدی هم حضور نخواهد داشت، زلاتان ابراهیمویچ سوئدی باشد. وی در مصاحبه‌ای قبل از بازی پلی آف با پرتغال این جام را آخرین فرصت می‌دانست که از دست داد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: جام جهانی ، ستاره ، غایب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار