هشدار دولت قانون درباره خطر سیاستمداران داعشی

عضو ائتلاف دولت قانون، نمایندگانی را که خواستار توقف پروازهای نظامی بر فراز استانها شده‌اند، به حمایت از گروه تروریستی داعش متهم کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم؛ "محمد الصهیود" به شبکه "سومریه نیوز" عراق گفت: عراق با توطئه‌ای بزرگ مواجه است که در اتاقهای عملیات رژیم صهیونیستی هدایت می‌شود.
وی افزود: هدف از این توطئه، تجزیه عراق و تبدیل آن به کشورهای کوچک است.
الصهیود خاطرنشان کرد: این توطئه دارای جنبه‌های سیاسی، رسانه‌ای، و نظامی است که بخش نظامی آن را داعش هدایت می‌کند.
این نماینده عراقی تأکید کرد: سیاستمداران داعشی به دنبال آن هستند تا پوشش سیاسی لازم را برای گروه تروریستی داعش فراهم کنند و با حمایت از آن موفقیت نقشه‌های صهیونیستی را تضمین کنند.
 
 
محمد الصهيود: برخي سياستمداران عراق داعشي هستند
 
الصهیود گفت: برخی سیاستمداران عراق داعشی هستند، و از شورای امنیت می‌خواهند پروازهای نظامی بر فراز شهر موصل و استانهایی که صحنه عملیات نظامی است، ممنوع کند.
الصهیود ادامه داد: آنها سرطان صهیونیسم در منطقه و ابزار اجرای توطئه‌های صهیونیستی هستند و تلاش می کنند عراق را تجزیه کنند.
الصهیود خاطرنشان کرد: سیاستمداران داعشی، بخشی از توطئه صهیونیستی هستند و آنان موصل و بعضی مناطق را به داعش تحویل داده‌اند.  
"محمد اقبال طالب" نماینده ائتلاف "متحدون" دیروز از شورای امنیت سازمان ملل متحد درخواست کرد پروازهای نظامی در نینوا و استانهایی که صحنه عملیات نظامی است، ممنوع کند. وی مدعی شد که دولت عراق در حال هدف قرار دادن زیرساختها در عراق است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار