کرمان/باحضور استاندار:

مدیرعامل جدید باشگاه صنعت مس کرمان معرفی شد

استاندار کرمان با تأکید بر اینکه باید شاخصِ سلامت در استان کرمان افزایش یابد، گفت: باید از ظرفیت‌های مردم در زمینه ورزش استفاده شود زیرا با بودجه‌های دولتی نمی‌توان استان و کشور را توسعه داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان، علیرضا رزم حسینی در آیین معارفه مدیرعامل جدید و قدردانی از مدیرعامل پیشین باشگاه فرهنگی،ورزشی صنعت مس با تاکید بر اینکه توسعه استان باید دغدغه ی اصلی مسئولان باشد، افزود: همه ی ظرفیت‌های استان باید در خدمت به ورزش قرار گیرد اما باید راهکارهای آن بررسی شود.

وی با اشاره به اینکه ورزش و سلامت از شاخص‌های مهم و نشان‌دهنده توسعه یافتگی کشور است، یادآور شد: امیدواریم سطح ورزش استان کرمان به سطح مورد انتظار برسد.

استاندار کرمان در راستای جلوگیری از خرید ورزشکار در استان، از تشکیل شورای مشورتی ورزش کرمان خبر داد و خاطرنشان کرد: برنامه راهبردی ورزش استان همانند سایر حوزه‌ها باید تدوین شود تا استعدادهای ورزشی در استان و شهرستان‌ها شناسایی شوند.

وی با اشاره به اینکه دولت در خدمت متخصصان امر ورزش است، گفت: نباید تیم‌های ورزشی بر اساس سلایق شرکت ها یا افراد در استان شکل گیرند، بلکه باید در شورای مشورتی ورزش استان درباره این امر تصمیم‌گیری شود.

استاندار کرمان تصریح کرد: نباید در رشته‌های ورزشی به دنبال خرید ورزشکار بود، بلکه باید به دنبال تولید ورزشکار در استان باشیم.

در ادامه این جلسه، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اشاره به اینکه مسئولان می‌توانند بیش از گذشته در توسعه ورزش استان کرمان موثر باشند، یادآور شد: بسیاری از شرکت‌های بزرگ بین‌المللی بین دو تا سه درصد از سرمایه‌ خود را در مسیر ورزش هزینه می‌کنند لذا باید از همه ظرفیت‌های استان در مسیر ورزش، از بعد سخت‌افزاری و نرم‌افزاری استفاده شود.

احمد مرادعلیزاده افزود: اگر توسعه در ورزش در بستر فرهنگ با نیت اثرگذاری و نتایج فرهنگی ادامه یابد، هر نتیجه‌ای به دست آید، مطلوب است.

وی با تاکید بر اینکه توجه به ورزش‌های همگانی سبب ایجاد وفاق و همدلی بین ارکان و اجزای استان می‌شود، گفت: باید به دنبال اثرگذاری رفتارها و فرهنگی که ورزش را توسعه می‌دهد، حرکت کنیم زیرا توجه به زیرساخت‌ها می‌تواند بسیاری از مشکلات اساسی در حوزه ورزش را برطرف کند.

در ادامه این مراسم فتح الله نژادزمانی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه فرهنگی،ورزشی صنعت مس کرمان معرفی و از خدمات اکبر ایرانمنش مدیرعامل پیشین قدردانی شد.

نژادزمانی سابقه مدیرکلی تربیت بدنی استان کرمان و مدیرعاملی باشگاه فرهنگی،ورزشی صنعت مس را در کارنامه خود دارد./س

برچسب ها: سلامت ، خدمت ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.