ایرباس صدر فروش هواپیما در "نمایشگاه هوایی فارنبورو"

در اولین روز نمایشگاه، شرکت ایرباس اعلام کرد که سه قرارداد و سفارش بیست و پنج فروند A330 Neo گرفته است.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران؛ هواپیمای ایرباس A380 در سالن نمایشگاه بین المللی هوایی فرانبورو عرض اندام می‌کند. ایرباس، شرکت هواپیماسازی اروپایی طراح این هواپیما امیدوار است در آینده این هواپیما آسمانها را نیز تسخیر کند.

این امر تنها به خواست این شرکت هواپیماسازی اروپایی بستگی ندارد. تلاش ایرباس مانند بسیاری دیگر از رقبایش به استقبال مشتریان حرفه‌ای بستگی دارد که در نمایشگاه حضور دارند. 

در اولین روز نمایشگاه، شرکت ایرباس اعلام کرد که سه قرارداد و سفارش بیست و پنج فروند A330 Neo گرفته است. A330 Neo مدلی از A330 کنونی است که موتور آن تعویض شده است. 

الن پاردوئه رئیس بخش بازاریابی شرکت ایرباس گفت: سعی خواهیم کرد ببینیم مسافران و مشتریانمان بدنبال چه هستند، تا بتوانیم نظرشان را تأمین کنیم.
 
کارشناسان می‌گویند به نظر می‌رسد که غولهای صنعت هوافضا با اعتماد به نفس به سوی آینده پرواز می‌کنند. معاملات ایرباس خبر خوبی برای صدها شرکت هوایی است که در اینجا حضور دارند. شاید تمام این شرکتها نتوانند مانند ایرباس در اولین روز نمایشگاه سه قرارداد بببندند. به هر حال معاملات ایرباس خبر خوبی است مثلا برای شرکت‌هایی که قرار است بدنه هواپیماهای سفارشی ایرباس را بسازند. 
 
الن پاردوئه افزود: بعنوان سازنده اصلی این هواپیماها ما صدها پیمانکار فرعی داریم که افراد زیادی را در صنایع مختلف استخدام می‌کنند. در نتیجه هر فروند هواپیما که به فروش می‌رسد یا هر سفارشی که می‌گیریم، نشانه خوبی برای بقیه صنعت است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار