حضور فرزندان علما در برنامه "ضیافت" برای مخاطبان جذاب است

حضور فرزندان و بستگان علما در برنامه "ضیافت" در لحظه افطار برای مخاطبان جذاب و انسان‌ساز است.

سید افضل میرلوحی، یکی از تهیه‌کنندگان برنامه ضیافت در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: در برنامه "ضیافت"، سعی کردیم از حضور فرزندان و بستگان علمای بزرگ دینی کشور بهره ببریم و هدف از ساخت این برنامه این است که روزه‌داران در لحظه افطار سر سفره تحت آموزش برخی از آنها قرار گیرند.

وی اظهار داشت: این برنامه در درجه اول برای خودسازی و فرا گرفتن نکاتی برای ساختن خودمان بوده و نیز با دیدن این برنامه درمی‌یابیم که علما و بزرگان دین، سال‌های عمرشان را پای سفره اهل بیت بودند و تعلیمات دینی را فرا گرفتند.

وی با اشاره به بازخورد مثبت مخاطبان بیان کرد: بیان خاطرات ناگفته از بزرگان و مراجع توسط بستگان و فرزندان علما ماه ضیافت الهی را برای مخاطبان جالب، جذاب و انسان‌ساز خواهند کرد.

وی اظهار داشت: در یکی از شب‌ها نوه مرحوم آیت‌الله بروجردی میهمان برنامه "ضیافت" بود و عنوان کرد: که مرحوم آیت‌الله بروجردی در سنین پیری 17 الی 18 ساعت مطالعه داشتند.

در خصوص احساس خود نسبت به حضور نداشتن در کنار خانواده در لحظه افطار افزود: حدود دو سال است که تهیه و تولید برنامه لحظه افطار را برعهده داریم و قبل از آن این افتخار را داشتم که حدود هشت سال ویژه برنامه "نسیم سحری" را از شبکه قرآن تهیه کنم و در کل شعار نمی‌دهم و ساخت چنین برنامه‌هایی با موضوع دینی را دوست دارم.

میرافضلی، گفت: اگر مخاطبان با دیدن این برنامه یک قطره اشک، یک کلام و یا یک مطلب به دل آن‌ها بنشیند برای تمامی گروه سازنده این برنامه کفایت می‌کند.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار