اکران "فساد ذاتی" در جشنواره فیلم "نیویورک"

"پال تومانس اندرسون"،‌ کارگردان فیلم "فساد ذاتی قصد دارد برای سومین بار در جشنواره فیلم "نیویورک" حضور پیدا کند.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران و به نقل از ورایتی، "پال تومانس اندرسون" نویسنده و کارگردان فیلم "نیویورک" شرکت کند. کتابی با مضمون جنایی الهام بخش او برای ساختن این فیلم است. این کتاب سال 2009 توسط "توماس سینچون" به رشته تحریر در آمد.
 
این فیلم با حال و هوای دهه‌ی 70 میلادی فیلم برداری شده و در آن "فونیکس"، "بدولین"، "ویتراسپون"، "ویلسون" و "دل تورو" ایفای نقش می‌‌کنند.
 
کمپانی "برادران وارنر" اعلام کرده که این فیلم 12 دسامبر امسال اکران خواهد شد.
 
گفته می‌شود قرار است در اولین شب جشنواره نیویورک در تاریخ 16 جولای برای اولین بار فیلم "دختر گمشده" به کارگردانی "دیود فینچر" روی پرده می‌رود.
 
طی دو سال گذشته این فستیوال مکان مناسبی برای اکران فیلم‌‌های بزرگی چون: "زندگی پای"، "کاپیتان فیلپس"، "از بین رفته"، "زندگی خصوصی والترمیتی"، "پرواز" و "او" بوده است.
 
ویژگی کارهای "اندرسون" این است که در جشنواره‌هایی که انتظار نمی‌رود، روی پرده به نمایش در می‌آیند. برای مثال فیلم "استاد" برای اولین بار سال 2012 در جشنواره "ونیز" اکران شد. یا فیلم "آنجا خون خواهد بود" به صورت کاملا غیر منتظره سال 2007 در جشنواره‌ی فیلم "فن تکستیک" اکران شد.
 
"فیشنر" کارگردان فیلم "شبکه اجتماعی" سال 2010 در این جشنواره شرکت کرده است و همچون "اندرسون" با این جشنواره بیگانه است.
 
"اندرسون" پیش از این در سال‌های 1997 و 2002 برای فیلم‌های "شب‌های بوگی و گو" و "دلبستگی کور کورانه" در این جشنواره حضور داشتند.
 
این جشنواره از 26 سپتامبر تا 16 اوت برگزار می‌شود.
 

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار