مروری بر مهمترين اخبار "سياسي" يكشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون:می‌خواهم پلی باشم برای ورود جوانان به مجلس/ با حضور حداکثری مردم پیروزی اصلاح‌طلبان در مجلس قطعی است ، مدیران مسئول "تابناک" و "ابتکار"مجرم شناخته نشدند، احیای غنی‌سازی 20 درصدی در صورت نرسیدن به توافق جامع و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:


آب سرد مجلس بر پیکره بی‌جان اندیشه تندروهای مشارکت و مجاهدین

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/4/29/2444957_703.jpg

 قانون فوق که با مهر تایید 143 عضو مجلس شورای اسلامی همراه بود را باید به مثابه آب سردی بر پیکره اندیشه نیمه‌جان افرادی دانست که با سیاهه‌ای از خیانت به منافع ملی در اندیشه احیای احزاب منحله خود و یا به تن کردن ردای پست و مقام حزبی در قالب و عنوانی جدید بودند.

می‌خواهم پلی باشم برای ورود جوانان به مجلس/ با حضور حداکثری مردم پیروزی اصلاح‌طلبان در مجلس قطعی است
 رئیس بنیاد امید ایرانیان گفت: ما بر این باوریم که داشتن یک مجلس مقتدر، توانا و متخصص به نفع همه نیروها در کشور است و حتی به دولت نیز کمک خواهد کرد.

گزارش تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی به قوه قضائیه ارسال می‌شود
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از دست‌اندرکاران تحقیق و تفحص از صنایع خودروسازی در صحن علنی مجلس گفت: گزارش تحقیق و تفحص از صنایع خودروسازی همراه با ضمائم آن به قوه قضائیه ارسال می‌شود.

مدیران مسئول "تابناک" و "ابتکار"مجرم شناخته نشدند

 سخنگوی هیات منصفه مطبوعات استان تهران گفت: روزنامه ابتکار و سایت خبری تابناک، هر دو با اکثریت آراء مجرم شناخته نشدند.

کرمانشاه نیازمند آرامش و مدیریت جهادی از سوی مسئولان است
 نماینده مردم سنقر و کلیا در مجلس گفت: استان کرمانشاه به دلیل هم مرزی و همسایگی با کشور جنگ‌زده عراق، عنایت خاص مذهبی و اجتماعی، همچنین وجود مشکلات اقتصادی و رتبه نخست بیکاری در کشور، نیازمند آرامش، تلاش و مدیریت جهادی از سوی مسئولان است.

انتقاد از واردات برنج در فصل برداشت محصولات داخلی

نماینده مردم آمل و لاریجان گفت: واردات برنج در این فصل از سال که زمان برداشت تولیدات داخلی است، ممنوع است، اما متاسفانه واردات این محصول کشاورزی همچنان ادامه دارد.

احیای غنی‌سازی 20 درصدی در صورت نرسیدن به توافق جامع
 رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اگر به توافق جامع نرسیم غنی‌سازی ۲۰درصد احیا می‌شود.

رژیم‌صهیونیستی در آستانه روز جهانی قدس گور خود را در جهان کنده است

 محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به جنایات وحشتناک رژیم صهیونیستی در غزه گفت: روز قدس جهان یکپارچه فریاد علیه جنایات رژیم صهیونیستی خواهد بود.

نشست خبری رئیس ستاد مرکزی "انتفاضه و قدس" برگزار می‌شود

 نشست خبری_مطبوعاتی رئیس ستاد مرکزی "انتفاضه و قدس" به منظور اعلام رئوس محورها و اهم برنامه‌های ستاد مرکزی و ستادهای استانی ویژه مراسم روز جهانی قدس 31 تیر برگزار می‌شود.

فرسایشی شدن مذاکرات به نفع ملت نیست/ طرح تحول نظام سلامت با مشکل کمبود پزشک مواجه است
 نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان این که فرسایشی شدن مذاکرات هیچ گاه به نفع ملت ما نیست، گفت: فرسایشی شدن به مفهوم تداوم تحریم‌ها و تداوم تحریم‌ها به مفهوم تداوم رکود اقتصادی و هزینه‌های سنگین آن است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار