عضو پیشین شورای امنیت ملی آمریکا:

با تمدید مذاکرات هسته‌ای ایران، اکنون زمان حمایت از منافقین فرا رسیده است

عضو پیشین شورای امنیت ملی آمریکا با تلاش در جهت کارشکنی در روند مذاکرات هسته‌ای ایران،‌ خواستار حمایت از مخالفان ایران از جمله منافقین شد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، پایگاه اینترنتی فارن پالسی در تحلیلی به قلم "ریموند تنتر" عضو شورای امنیت ملی آمریکا در دولت ریگان در گزارشی با عنوان " آیا زمان حمایت آمریکا از مجاهدین خلق(منافقین) فرا نرسیده است؟ " نوشت: اگرچه آمریکا و پنج قدرت دیگر جهانی مذاکره درباره برنامه هسته ای خود را تا بیست و چهارم نوامبر تمدید کرده اند،‌ این مدت نگرانی مخالفان ایران را تشدید می‌کند.

عضو پیشین شورای امنیت ملی آمریکا در این گزارش خود با حمایت از منافقین مدعی می‌شد که "اکنون زمان آن است که آمریکا که مدتها از این گروه استفاده کرده است، از اهرم دیپلماتیک خود در بغداد برای حفاظت از این گروه و انتقال آنها به کشور ثالث از جمله خود آمریکا استفاده کند."
 
"ریموند تنتر" در ادامه به برخی ادعاهای دروغ منافقین علیه برنامه هسته‌ای ایران نوشت: "حسن روحانی" رییس جمهور ایران در نخستین کنفرانس خبری خود در ژوئن 2013 میلادی گفت برنامه هسته ای ایران کاملا شفاف است با این حال قول داد شفافیت بیشتری در این باره داشته باشد. 

عضو پیشین شورای امنیت ملی آمریکا در ادامه ادعا کرده که همین  گزارش‌های منافقین بوده که موجب اقدام آژانس برای بازرسی در ایران شد. 

وی در ادامه به وضعیت منافقین در عراق و انتقال آنها به کمپ لیبرتی پرداخته و نوشت: "در این اردوگاه بیش از سه هزار عضو این شورا سکونت دارند. نخست وزیر آلبانی  با پذیرش چندین نفر از اعضای این گروه موافقت کرده است و اکنون زمان آن است که کشور قدرتمند آمریکا وارد عمل شود و بقیه این افراد را بپذیرد. "

در پایان این گزارش ادعا شده: "در حالی که مذاکرات وارد دور نهایی خود می‌شود  آمریکا باید مناسبات خود را با مخالفان ایرانی، از جمله منافقین حفظ کند. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار