انتشار بیانیه گردان‌های القسام درباره عملیات "بیت حانون"

بیانیه گردان‌های القسام درباره عملیات "بیت حانون" منتشر شد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از الاقصی، گردانهای عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس بیانیه‌ای درباره عملیات امروز کماندوهای این گروه در بیت حانون در شمال نوار غزه پخش کرد. القسام در بیانیه خود از نفوذ دوازده کماندوی خود به خطوط پشت جبهه ارتش اسرائیل خبر داد.

در این بیانیه آمده است: گردان‌های قسام با اجرای عملیات در پشت خطوط دشمن در شرق بیت حانون خسارات سنگینی به دشمن وارد کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: دستاوردهای گردان های قسام و اقدامات غافلگیرکننده آنها همچنان ادامه دارد و مجاهدان هر روز از جایی که اشغالگران فکر آن را هم نمی‌کنند به آن حمله می‌کنند و دست به حماسه‌هایی قهرمانانه می‌زنند و با شجاعت و رو در رو با نظامیان دشمن می‌جنگند و انتقام شهدایی را می‌گیرند که اشغالگران هر روز خون آنها را می‌ریزند که آخرین آنها کشتار شجاعیه و گلوله باران مداوم منازل شهروندان غزه بود.

 گردان‌های قسام امروز ضربه جدید و سنگین دیگری به اشغالگران وارد کرد که باعث غافلگیری آن شد و خسارات سنگینی به آن وارد آورد. 

در ادامه بیانیه آمده است: صبح روز دوشنبه بیست و سوم رمضان هزار و چهارصد و سی و پنج هجری قمری (2014/07/21) گروهی از نیروهای نخبه گردان‌های قسام متشکل از دوازده نفر از مجاهدان این گردان ها به پشت خطوط دشمن در نزدیک پایگاه شانزدهم نظامی در شرق بیت حانون نفوذ کردند سپس به دو گروه تقسیم شدند و در مسیر یک گشتی صهیونیستی کمین کردند و به محض رسیدن آن که شامل دو خودروی فرماندهی ارتش دشمن بود آن را هدف حمله گازانبری قرار دادند.

 افراد گروه اول یک گلوله آر پی جی به سمت جیپ اول شلیک کردند که باعث به آتش کشیده شدن آن شد و سپس به آن نزدیک شدند و همه نظامیان موجود در آن را به هلاکت رساندند. در همین حال گروه دوم نیز با جیپ دیگر درگیر شدند و همه نظامیان موجود در آن را به هلاکت رساندند و سپس یکی از گروه ها عقب نشینی کرد و در هنگام عقب نشینی از میدان عملیات، هدف حمله جنگنده های رژیم اشغالگر قرار گرفت و در همین حال گروه دوم با نیروهای ویژه صهیونیستی که از پایگاه شانزدهم خارج شده بودند درگیر شد که به شهادت اعضای این گروه منجر شد. به این ترتیب در این عملیات قهرمانانه و جسورانه، ده تن از مجاهدان قهرمان گردان های قسام به شهادت رسیدند و دو نفر به سلامت به پایگاه های خود بازگشتند. 

بیانیه افزود: امروز گردان های عزالدین قسام انتقام خون شهدا را می گیرد و ضربات سنگینی به دشمن وارد می کند و به روح شهدای قهرمان این عملیات قهرمانانه که سرسختانه با دشمن جنگیدند و خسارات سنگینی به آن وارد کردند، درود می فرستد اما تقدیر خداوند این بود که آنها در حالی که روزه بودند شهید شوند. ما با ملت خود عهد می بندیم که به حملات علیه اشغالگران و غافلگیر کردن آن و پاسخ به تجاوزات آن ادامه دهیم و به یاری خداوند درس هایی به آن بدهیم که آن را فراموش نکند. این جهاد، جهاد پیروزی یا شهادت است.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار