با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت

دعوت شورای سیاستگذاری ائمه جمعه برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه طی بیانیه‌ای از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، در این بیانیه آمده است:

روز جهانی قدس بار دیگر فرا رسید و مساله قدس شریف و فلسطین به عنوان مهم‌ترین دغدغه جهان اسلام همچنان نماد همبستگی و محور وحدت اسلامی در رویارویی با رژیم جعلی اسرائیل و سمبلی از مقابله مسلمانان و مستضعفان جهان با طرح‌های استکباری می‌باشد.

جهان اسلام در این شرایط حساس تاریخی، باید از رسالت بزرگ خود در جهت زدودن و رفع موانع فراوانی که بر سر راه اتحاد و یکپارچگی مسلمانان نهاده شده آگاه بوده و به تقویت جبهه موحدین و اسلام همت گماشته و بهترین استفاده بهینه از فرصت‌های به دست آمده در عصر تکنولوژی رسانه‌ها و فراگیر شدن فرهنگ‌ها و مکتب‌ها به عمل آوردند.

تحولات جهان اسلام نشانگر این واقعیت است که انقلاب اسلامی ایران نیرو و نشاط لازم را جهت به حرکت درآوردن میلیون‌ها مسلمان درسراسر جهان ایجاد نموده است و استکبار جهانی به جای درگیری مستقیم با جمهوری اسلامی ایران امروز باید در جبهه‌های گوناگون فرهنگی، نظامی و سیاسی با مسلمانان به مبارزه برخیزد. روز قدس روز بیداری همه ملت‌های آزاده و به ویژه مسلمانان علیه ظلم و بیداد استکبار بین‌الملل و روز عزای صهیونیزم جهانی است. روزی است که مستضعفین انزجار و نفرت خود را از عملکرد صهیونیزم بین‌الملل در به خاک و خون کشیدن انسان‌ها، به ویژه زنان و کودکان اعلام می‌دارند.

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور ضمن هشدار دادن و آگاه نمودن مسلمین به وظیفه خطیر خود در عصر رویارویی تمدن‌ها و اسلام و کفر، مسلمانان و ملت شریف ایران را برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این روز بزرگ فرامی‌خواند و بر اهمیت بیش از پیش مراسم امسال تاکید می‌نماید؛ چرا که رژیم صهیونیستی مردم بی‌دفاع غزه را آماج حملات غیرانسانی قرار داده و به نسل‌کشی می‌پردازد.

بی‌شک قدم‌های شما ملت غیور ایران اسلامی به همراه دیگر آزادی‌خواهان جهان، شکست سکوت مجامع بین‌المللی و مدعیان حقوق بشر خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار