صحبت مادر امید با خانجون در قسمت بیست و پنجم "فاخته"

سریال "فاخته" به تهیه کنندگی داوود قچاق و کارگردانی محمود معظمی در ایام ماه مبارك رمضان مهمان خانه مخاطبان شبكه دو سیماست.

به گزارش  حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو، مضمون این سریال درباره دختری از یک خانواده فرهیخته است که درست اول ماه رمضان به سن تکلیف رسیده و تمام اعمال دینی بر او واجب می‌شود .

 اما آنچه در قسمت 25 این سریال خواهیم دید اینچنین است: پرویز در این فاصله بخشی از اموالش را در حضور کاظمی به نام فریبا می کند. او که انتظار چنین کاری را از پرویز نداشته، شوکه می شود اما چون قبل از این تصمیمش را برای دزدیدن لیلا گرفته، ظاهرسازی می کند و پرویز از این موضوع غافل است. از سوی دیگر حمید هم کشیک لیلا را دم در مدرسه می کشد تا در فرصتی مناسب لیلا را بدزدد. مادر امید هم آدرس خانه خانجون را گرفته تا برای صحبت با خانجون به آنجا برود و ...
 
در این سریال ثریا قاسمی، عبدالرضا اکبری، کمند امیرسلیمانی، شهرام عبدلی، فریبا نادری، نگین معتضدی، فرخ نعمتی، رحیم نوروزی، سپیده کاشانی، ملیکا پارسا و آدرین معظمی به ایفای نقش می‌پردازند.
 
مجموعه «فاخته» کاری از گروه کودک و خردسال شبکه دو سیماست که در ایام ماه مبارك رمضان مهمان مخاطبان این شبكه است و بیست و پنجمین قسمت آن سه شنبه 31 تیر ساعت 23:45 به روی آنتن شبكه زندگی می رود. تكرار این مجموعه نمایشی هم روز بعد ساعات 14:30 بامداد و 18 خواهد بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: سریال ، فاخته ، شبکه ، دو ، سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار