سیامند رحمان: به دنبال نشان طلای اینچئون هستم

قهرمان وزنه برداری پارالمپیک جهان تنها خواسته خود از حضور در مسابقات آسیایی 2014 کره جنوبی را کسب مدال طلا و احتزاز دوباره پرچم مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران سیامند رحمان با ابراز رضایت از تمرینات پشت سر گذاشته گفت: تا کنون چندین اردوی موفق را با کمک مربیان، کادر فنی و فدراسیون پشت سر گذاشته ایم  و منتظر آغاز اردوی جدید که 10 مرداد در تهران برگزار می شود هستیم.
 
رکورددار دسته فوق سنگین جهان با ابراز امیدواری از کسب مدال طلا در رقابت های پیش رو اظهار داشت: با یاری خداوند می خواهم با رکورد شکنی خود طلای اینچئون را کسب کنم و بار دیگر پرچم پرافتخار ایران اسلامی را به احتزاز درآورم.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: از همه مردم شریف کشور می خواهم مثل همیشه ما و کاروان جمهوری اسلامی ایران را با دعای خیر خود بدرقه کنند.
 
رحمان در سال ۱۳۸۷ برای نخستین بار به اردوی وزنه برداری معلولان ایران دعوت شد. در سال ۲۰۱۲ در مسابقات پارالمپیک لندن ۲۰۱۲ با غلبه بر وزنه ۲۸۰ کیلوگرم توانست رکورد وزنه برداری این رویداد را در وزن ۱۰۰+ به میزان ۱۵ کیلوگرم و به ۲۸۰ کیلو گرم ارتقا دهد و به عنوان رکورددار پارالمپیک نام خود را ثبت کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار