باقری: در بخش تفنگ بادی نتایج خوبی کسب کردیم

تیر انداز کشورمان گفت: در بخش تفنگ‌ بادی تمریناتمان‌ به خوبی برگزار شده و نتایج خوبی هم گرفتیم اما در بخش تفنگ خفیف‌ بدلیل نبود فشنگ تمرینی‌ نداشتیم و نتوانستیم‌ درا ین بخش به فینال راه پیدا کنیم.

حسین باقری‌ در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  گفت: سطح مسابقات جایزه بزرگ اسپانیا خوب بود و اکثر از کشورهای اروپایی در این مسابقات حضور داشتند و بیشتر به دلیل برگزاری مسابقات قهرمانی در همین سالن است و تمام تیراندازی‌ از نقاط مختلف جهان برای حضور در این سالن و‌آشنایی  با آن در این مسابقات شرکت کردند.
 
 وی بیان کرد: با توجه به شرایطی که قبل از مسابقات داشتیم و تمریناتی‌که انجام دادیم از عملکرد خودم که چهارم شدم راضی بودم.
 
وی اضافه کرد: از جهت اینکه هر تیرانداز‌ پس آنکه به فینال راه پیدا می‌کند و در آنجا همه چیز از صفر شروع می‌شود هشت فینالیست‌ می‌توانند هشت تیم بزنند و امتیازات از صفر محاسبه می‌شود به فینال از اهمیت زیادی برخوردار شده است.
 
وی افزود: قبل از اعزام ما شش تیرانداز قرار بود در هر رده سنی نوجوانان،‌ جوانان و بزرگسالان سه نفر آقایان و سه نفر بانوان حضور پیدا کنند اما به دلیل مشکلات مالی فدراسیون تنها ما شش نفر شرکت کردیم.
 
باقری اظهار کرد: من تنها تیرانداز آقا در این مسابقات از ایران شرکت کرده بودم و این هم به دلیل عملکرد خوب بانوان در رشته تفنگ در دوره‌های گذشته بود.
 
وی ادامه داد: تمرینات بخش تفنگ بادی ما قبل از مسابقات به خوبی برگزار شد و مشکلی نداشتیم و الهه احمدی توانست مدال برنز بگیرد و من هم چهارم شدم اما در بخش خفیف ما به دلیل نبود فشنگ تمرینی نداشتیم و نتوانستیم به فینال راه پیدا کنیم اما با این حال نتیجه‌ی زیاد بدی کسب نکردیم.
 
وی خاطرنشان کرد: کشورهای دیگر اگر فشنگ نداشتند و مشکلات مالی آنها زیاد بود حتی به این حد هم نمی‌توانستند نتیجه بگیرند و ورزشکاران ما با غیرتی که داشتند چنین نتایجی را کسب کردند.
 
وی در پایان تصریح کرد: سهمیه المپیک از قهرمانی جهان شروع می‌شود و سه یا چهار نفر خانم و آقا در تمامی رشته‌ها در مسابقات قهرمانی جهان که در اسپانیا هم برگزار می‌شود انتخاب می‌شوند.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: بخش ، تفنگ ، نتایج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار