فرکی: کی‌روش بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی است

سرمربی فصل گذشته فولاد خوزستان و یکی از مربیان ایرانی نزدیک به نیمکت سرمربیگری تیم ملی معتقد است کفاشیان باید کی‌روش را نگه دارد.

حسین فرکی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: کارلوس کی‌روش مربی بزرگ و شناخته شده‌اس در فوتبال جهان است.

دستیاری سرالکس فرگوسن سرمربیگری تیم بزرگ رئال مادرید و نشستن بر روی نیمکت سرمربیگری پرتغال در جام جهانی دلایل کافی است که مطمئن شویم این مرد پرتغالی مربی با تجربه‌ و صاحب تفکری در فوتبال است.

وی ادامه داد: کارنامه تیم ملی و کی‌روش در جام جهانی قابل قبول بود بازیهای حساب شده و با برنامه‌ نشان از تفکرات داشت که بر روی نیمکت سرمربیگری تیم ملی حضور دارد اگر بازی مقابل بوسنی را فاکتوربگیریم می‌توان تیم ملی در برزیل نمره قبولی داد فوتبال ایران در جام جهانی 2014 خوش درخشید و نامی برای خود دست و پا کرد.

وی افزود: البته داشتن ابزاری مناسب برای یک مربی بسیار مهم است ابزار کی‌روش در جام جهانی اکثرا بازیکنانی بودند که در فوتبال ایران پرورش یافته بودند پس نمی‌توانیم نقش مربیان داخلی و مسابقات لیگ را در موفقیت تیم ملی نادیده بگیریم موفقیت بزرگ با یک کارگروهی بزرگ شکل می‌گیرد.

فرکی گفت: با توجه به شرایط فعلی فوتبال ایران و اقبال مردم کارشناسان و رسانه  ما نسبت به ادامه همکاری با کی‌روش و اعتمادی که فوتبال ایران به این مربی پیدا کرده عمل درست و منطقی این است که فدراسیون کی‌روش را حفظ کند. البته با شرایط منطقی و با برنامه‌ریزی مناسب کفاشیان باید به این توجه ویژه‌ای داشته باشد که فوتبال ایران در حال حاضر در نقطه‌ای قرارگرفته که با کمی تدبیر می‌تواند جهش کند توقع ما از فدراسیون اتخاذ تصمیمی منطقی درست و اصولی است که باید به سود فوتبال ایران باشد فوتبال ایران باید به گذشته پر افتخارش در آسیا بازگردد و سپس بدنبال کسب جایگاه جدید جهانی باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: فرکی ، کی روش ، فولاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار