تبریز/

افتتاح سالن تیراندازی در شهرستان اهر

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر گفت: این سالن که تنها نمونه حاضر در میان شهرستانهای استان آذربایجان شرقی می باشد که با تلاش هیئت تیراندازی و همکاری اداره ورزش و جوانان به بهره برداری رسیده است داراری پنج سیبل می باشد که مورد استفاده برادران و خواهران علاقمند به این رشته ورزشی قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، اسدی در آیین افتتاح سالن تیراندازی افزود: برای موفقیت این رشته وجود سالن استاندارد ضرورت دارد که خوشبختانه امروز شاهد افتتاح این سالن هستیم  و انشاا... شاهد حضور قهرمانان این رشته ورزشی از شهرستان اهر خواهیم بود.

ابولفضل اکرامی رئیس هیئت تیراندازی شهرستان اهر نیز ضمن تشکر از حضور مسئولان و میهمانان حاضر در این آئین به ارائه گزارشی از فعایتهای این هیئت پرداخت و گفت: هیئت تیراندازی شهرستان اهر فعالیتهای خود را از سال  1392 آغاز نموده و در تلاش در جهت ایجاد محیطی شاد و مفرح برای جوانان و همچنین کشف استعدادهای این رشته ورزشی بوده است.

اکرامی اقدامات هیئت تیراندازی شهرستان اهر  را از زمان تاسیس تاکنون؛ انتخاب رئیس خزانه دار و دبیر و برای هیات، اقدام به عضو گیری  3 نفر از علاقمندان به این ورزش در رشته تراپ، برگزاری جلسات تمرینی منظم ماهانه دررشته تراپ، برگزاری مسابقه گرامیداشت دهه فجر 92 دررشته تراپ، تهیه زمین تمرین برای هیات به مساحت 15هکتار و حضور درمسابقات استان به صورت مستمر و دستیابی به موقیت های مختلف عنوان کرد.

رضا صدیقی فرماندار اهر نیز ضمن تشکر از دست اندرکاران هیئت تیراندازی و همچنین اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر اظهار داشت: ورزشکاران و هیئت   های ورزشی باید اهداف سال آینده را  برنامه ریزی کنند تا بتوانند با استفاده از بسترهای ورزشی مناسب  به خوبی از فرصت   های پیش رو استفاده کنند.

وی گفت: در امر ورزش و در تمامی عرصه   ها، باید ایمان، تقوا و اخلاق حرفه ای الگوی کاری قرار داده شود تا بتوان نوجوانان و جوانان را با امر به ورزش به اخلاق و ایمان دعوت کرد.

صدیقی با بیان اینکه ورزش از ضروریات لازم جامعه به شمار می آید، اظهار کرد: انرژی افراد باید از راه درست آزاد شود تا سلامت جامعه و جسم و روان افراد را درپی داشته باشد در غیر این صورت ناخوشایند بوده و تبعات منفی آن بر جامعه تحمیل می شود.

فرماندار اهر به ورزش تیراندازی اشاره و اظهارکرد: فعالیت در این رشته مفرح و نشاط بخش توصیه بزرگان دین اسلام است و آنان همواره به والدین تاکید می کردند که به فرزندانشان برای زندگی بهتر تیراندازی ، شنا و اسب سواری یاد دهند.

وی ضمن اشاره به حضور بانوان در این مراسم افزود: حضور بانوان در این مراسم و این رشته ورزشی مایه مباهات بوده و نشان از علاقه آنها به رشته ای است که همگان فکر می کنند به آقایان تعلق دارد.
 
انتهای پیام/

 

 

 

برچسب ها: افتتاح ، سالن ، تیراندازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.