گفتگوی تلفنی وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و کویت

وزیر امور خارجه کشورمان عصر امروز یکشنبه در تماس تلفنی با شیخ صباح الخالد الصباح وزیر امور خارجه کویت بر ضرورت ضرروت تحرک کشورهای اسلامی در عرصه منطقه ای و بین المللی برای توقف حملات رژیم صهیونیستی و به خصوص ارسال کمکهای غذایی و دارویی به غزه و مداوای مجروحان تاکید کرد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران؛وزیر امور خارجه کشورمان عصر امروز یکشنبه در تماس تلفنی با شیخ صباح الخالد الصباح وزیر امور خارجه کویت بر ضرورت ضرروت تحرک کشورهای اسلامی در عرصه منطقه ای و بین المللی برای توقف حملات رژیم صهیونیستی و به خصوص ارسال کمکهای غذایی و دارویی  به غزه و مداوای مجروحان تاکید کرد.

ظریف گفت: رژیم صهیونیستی با سوء استفاده از شرایط محاصره، حمله همه جانبه فرصت طلبانه به غزه را انجام داده و برقراری آتش بس باید تامین کننده خواست مردم فلسطین به خصوص رفع محاصره از باریکه غزه و عدم تکرار حملات رژیم صهیونیستی باشد.

شیخ الصباح خالد الصباح وزیر امور خارجه کویت در این گفتگو، ابراز امیدواری کرد با تداوم تلاشها و تحرکات هماهنگ و مشترک کشورهای موثر منطقه شاهد توقف فوری تهاجمات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و توقف درگیری باشیم.

وی همچنین آمادگی کویت را برای همکاری و تعامل نزدیک در عرصه منطقه ای و بین المللی در راستای حمایت و کمک به مردم غزه اعلام کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار