خرم آباد/

عبداللهی به عنوان فرماندار شهرستان ازنا معرفی شد

طی مراسمی اسدالله عبداللهی به عنوان فرماندار شهرستان ازنا معرفی شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،، پیش از ظهر امروز با حضور سیدسعید شاهرخی معاون سیاسی استاندار لرستان و جعفر طولابی مدیرکل سیاسی استانداری لرستان، عباس قائدرحمت نماینده شهرستان‌های دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان شهرستان ازنا در شورای اداری این شهر، فرماندار جدید شهر ازنا معرفی شد.

در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات محمود بوالحسنی سرپرست پیشین فرمانداری ازنا، اسدالله عبداللهی به عنوان فرماندار جدید شهر ازنا معرفی شد.

شاهرخی در شورای اداری شهرستان ازنا با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: مردم یک بار دیگر نشان دادند، مدافع مظلوم و آرمان‌های انقلاب هستند.

وی با اشاره به حملات نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه گفت: جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در طول تاریخ در ذهن مردم باقی می‌ماند.

معاون سیاسی استانداری لرستان با اشاره به سیاست‌های دولت تدبیر و امید در کشور و استان لرستان تصریح کرد: استفاده از نیروهای توانمند و پرتلاشی که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پایبند باشند، در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: در همین راستا اسد عبدالهی که از افراد پرتوان و با سابقه است به عنوان فرماندار شهرستان ازنا انتخاب شده است.

 اسد عبدالهی سابقه خدمت به عنوان مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان و فرماندار شهرستان کوهدشت را در کارنامه خود دارد.

گفتنی است، در این مراسم عبدالله قائدرحمت که پیش از این به عنوان بخشدار مرکزی ازنا منصوب شده بود، در جمع حاضرین شورای اداری معرفی شد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: فرماندار ، ازنا ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.