با تدوین شیوه‌نامه آموزشی – اجرایی صورت می‌گیرد

پیشبرد اهداف در سازمان فنی و حرفه‌ای کشور

معاون پژوهشی و برنامه‌ریزی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور تدوین شیوه‌ برنامه‌ریزی آموزشی و اجرایی را گامی موثر در جهت پیشبرد اهداف این سازمان عنوان کرد.

 یداله مهرعلیزاده معاون پژوهش و برنامه‌ریزی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در خصوص تدوین شیوه‌نامه برنامه‌ریزی عملیاتی آموزشی –  اجرایی این سازمان گفت: کار تدوین این شیوه‌نامه با همکاری و مشارکت معاونان و مدیران سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و با توجه به اسناد بالا دستی صورت گرفته است.

وی در ادامه به اهداف تدوین این شیوه‌نامه اشاره و تصریح کرد: افزایش بهره‌وری و استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود در سازمان و مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از مهمترین اهداف تدوین این شیوه نامه است.

مهرعلیزاده در ادامه با تاکید بر اینکه ارزیابی دستاوردها و اثرات درونی و بیرونی برنامه‌ها بر حیات سازمان و اثربخشی آن بسیار تاثیرگذار است تصریح کرد: نظام برنامه‌ریزی باید به آرامی در سازمان تسری پیدا کند که در این راستا جهت‌گیری آموزشی – اجرایی سال جاری در تداوم تحقق راهبرد‌ها، ‌سیاست ها و برنامه‌ها با بازنگری در سند راهبردی مهارت و فناوری صورت می‌گیرد.

معاون پژوهشی و برنامه‌ریزی سازمان آموزش و فنی و حرفه‌ای کشور خاطرنشان کرد: با تدوین این شیوه‌نامه و هم‌چنین بازنگری در سند راهبردی امیدواریم گام‌های موثری در جهت پیشبرد اهداف عالی این سازمان و به ویژه تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و بسته سیاستی اشتغال وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی برداشته شود.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: تدوین ، شیوه ، پیشبرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار