صادق زیباکلام: کاریکاتور آرمان را تایید نمی‌کنم

زیباکلام با بیان اینکه حتی شبکه BBC هم معتقد به حمایت مردم غزه از جبهه مقاومت است اظهار داشت: موضع حماس در خصوص آتش‌‎بس نشات گرفته از یک پایگاه مردمی است

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، صادق زیباکلام در خصوص انتشار کاریکاتور توهین آمیز روزنامه آرمان گفت: شواهد و قرائن موجود در غزه نشان دهنده آن است که مردم غزه با وجود حملات هوایی و گلوله باران اسرائیل و  کشته شدن بیش از هزار نفر همچنان از حماس حمایت می کنند.

وی با بیان اینکه موضع حماس در خصوص آتش‌‎بس نشات گرفته از یک پایگاه مردمی است، ‌افزود: اصرار حماس بر شرایطش در آتش بس ازجمله آزادی رهبران فلسطینی و برداشته شدن محاصره غزه نشان دهنده حمایت قابل توجه پایگاه مردمی است.

این فعال اصلاح طلب تصریح کرد: رسانه های بین الملی حاضر در غزه از جمله BBC  و CNN تا به امروز خبری مبنی بر اینکه مردم غزه خواهان توقف جنگ هستند مخابره نکرده اند و تمام اخبار حکایت ازحمایت همه جانبه مردم غزه از حماس را دارد.

وی با این حال در پاسخ به سوالی درخصوص انتشار کاریکاتوری علیه جبهه مقاومت در غزه در روزنامه اصلاح طلب آرمان گفت: این کاریکاتور را ندیده ام اما اگر آن بجای آرمان در یک روزنامه اصولگرا چاپ می شد، انقدر دوستان حساسیت به خرج نمی دادند! متاسفانه در این مسائل؛ بحث خودی و غیر خودی مطرح می کنیم، اگر این کارتون در یک رسانه خودی انجام می شد قطعا شاهدچنین واکنش تندی نبودیم! برخورد با روزنامه آرمان یک برخورد سیاسی و جناحی است!

این فعال اصلاح طلب با بیان اینکه "کاریکاتور آرمان را تایید نمی‌کنم"، اظهار داشت: تحلیل خودم را مبنی بر اینکه مردم غزه از مقاومت حمایت می کنند را قبول دارم ولی در خلا زندگی نمی‌کنم.




نسیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.