حفظ کاربری کشاورزی و باغداری،الویت جدی اداره محیط زیست شهریارو ملارد

رئیس اداره محیط زیست شهرستان ملاردو شهریار گفت:با توجه به فراخور منطقه‌ای شهرستان‌های مذکور و سیمای باغداری و کشاورزی در این نواحی حفظ کاربری اراضی اینچیننی،از الویت‌های جدی مجموعه مذکور به شمار می‌رود.

عزیز عبد‌لزاده در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به ضرورت حفظ اراضی کشاورزی و باغات شهرستان‌های ملار و شهریاراظهار داشت: در همین راستا وبا توجه به فراخور منطقه‌ای و سیمای باغداری و کشاورزی شهرستان های مذکور،نهایت تلاش خویش را با همیاری و هم افزایی دستگاهای زیربط در شهرستان‌های ملارد و شهریاربهمنظور حفظ اراضی فوق به کار خواهیم بست.

وی درادامه افزود:در کنار این رویکرد،اعمال باز‌‌دارندگی ازایجادو تسری آلودگی‌های زیست محیطی ازطریق واحد‌های صنعتی و تولیدی از مهمترین دستور‌کارهای اداره محیط زیست ملارد و شهریار به شمار می‌رود.

عبدلزاده در پایان خطرنشان کرد:حفاظت از محیط زیست منحصر به اداره مربوطه این حوزه نمی‌شود و در واقع امر، تلاش، همیاری،همگرایی و هم‌نوایی کلیه دستگاه ها،نهادهای زیربط و شهروندان رابمنظور حفظ سلامت و پایداری این عرصه حساس که با زندگی و حیات جامعه و نسل‌های آینده گره‌خورده است را می‌طلبد و به فضل الهی در مجموع،روح حاکم بر شهرستان‌های مذکور،نوید بخش روند و آینده‌ای مطلوب برای بخش‌های مورد اشاره است.

اتهای پیام/  

برچسب ها: ملارد ، شهریار ، باغداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار